افزایش اجباری قیمت ها

افزایش اجباری  قیمت ها

I.T.P- خارجی:مشتریان هر چقدر در جیبهایشان می گردند تا بتوانند مبلغی بابت خرید مرغ و تخم مرغ بیابند در برابر موج افزایش قیمت چاره ای جز تسلیم و خارج کردن این دو ماده غذایی از فهرست خود نمی یابند. کشاورزان نیز در زیر فشار قیمت خوراک مرغ چاره ای جز افزایش قیمت ها ندارند.
در یک ملاقات و توافق بین انجمن مرغداران اوگاندا و نمایندگان دولت ، انجمن توانست تأییدیه تصویب افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ را از دولت دریافت کند.
یک شانه تخم مرغ یا یک مرغ اکنون در بازار به قیمت 5500 شیلینگ اوگاندا داد و ستد می شود که افزایشی نزدیک به 4500 شیلینگ را نشان می دهد. انجمن مرغداران اوگاندا هشدار داده است که در صورتیکه در مدت زمان کوتاهی مشکل افزایش قیمت ذرت در بازار جهانی و داخل اوگاندا ادامه یابد و حل نگردد قیمت ها تا 6000 شیلینگ نیز افزایش خواهد داشت.
ایماکیولت ناباته، فروشنده و مغازه دار و پرورش دهنده مرغ می گوید:ما نمی توانیم اینگونه ادامه دهیم و اگر قیمت ها را افزایش ندهیم متضرر خواهیم شد و این ضرر بگونه ای است که ما را از گردونه تولید خارج می نماید.
مدیر عمومی فروشگاه اوگاچیک می گوید:اگر چیزی بهبود نیابد ما مجبوریم یک شانه تخم مرغ یا یک مرغ را بین 5500 شیلینگ تا 6000 شیلینگ بفروشیم.
اعضا انجمن مرغداران اوگاندا از دولت خواسته اند برای مدت کوتاهی صادرات ذرت، کنجاله سویا، گندم و سبوس برنح را ممنوع اعلام نماید تا قیمت ها در داخل پایین آمده و مرغداران بتوانند به تولید ادامه دهند.

 
کلمات کلیدی خارجی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com