افزایش 25 درصدی تـولید مرغ با اجرای طرح ساماندهی

افزایش 25 درصدی تـولید مرغ با اجرای طرح ساماندهی

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی تولید مرغ در استان از مرداد ماه سال 86، عنوان کرد: از زمان اجرای طرح تاکنون، تولید مرغ در استان 25 درصد افزایش یافته است.
به گزارش ایسنا، محمدحسین الهیاری، با بیان این مطلب تصریح کرد: با واگذاری طرح ساماندهی تولید مرغ به سازمان جهاد کشاورزی استان 4410 تن مرغ از ابتدای شروع طرح تاکنون، در داخل استان تولید شده است.
وی خاطرنشان کرد: تشکل‌های سازمان تعاون روستایی استان به عنوان مجری این طرح انتخاب شدند.
وی با اشاره به اینکه با طرح مذکور، 60 واحدی مرغداری در استان، از حالت راکد و نیمه فعال، فعال شدند پیش‌بینی یکساله تولید مرغ در استان را 9 هزار تن اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی افزود: 126 تن میوه نیز طی دو ماه گذشته از طریق این غرفه‌ها عرضه‌ شده‌ است.
طی سال گذشته 37 هزار و 730 تن گندم از طریق این مراکز خریداری شد این در حالی است که میزان تعهد این سازمان برای خرید گندم از کشاورزان استان 50 هزار تن بوده است.
وی همچنین با اشاره به واگذاری خرید گندم از کشاورزان به شرکت غله طی دو سال گذشته، اظهار کرد: این امر منجر به کاهش درآمد مراکز خرید و کاهش توسعه انبارهای سازمان تعاون روستایی شده است.
رییس سازمان تعاون روستایی در پایان اجرای ارزش‌گذاری سهام شرکت‌های سازمان تعاون روستایی، افزایش تعداد شرکت‌های تعاونی زنان، اصرار بر اجرای طرح ساماندهی مرغ منوط به تحویل دان و تجهیز مراکز خرید گندم را از جمله مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

 
کلمات کلیدی ساماندهی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com