افزایش 1200 یورویی قیمت گوشت وارداتی برزیل

افزایش 1200 یورویی قیمت گوشت وارداتی برزیل
رئیس انجمن دوستی ایران و برزیل افزایش 1200 یورویی قیمت گوشت وارداتی از برزیل را محصول بی برنامگی دانست و گفت: این افزایش قیمت تنها شامل حال ایران شده و سایر کشورهای واردکننده گوشت برزیلی از جمله روسیه متحمل این گرانی نشدند.
میر قاسم مومنی با توجه به شرح وظایف انجمن دوستی ایران و برزیل که ایجاد ارتباط مناسب بین تولید کنندگان و بازرگانان و اطلاع رسانی از وضعیت اقتصادی ۲ کشور است، افزود: این انجمن در نظر دارد کمیته بررسی نوسانات قیمت واردات گوشت از برزیل را با حضور کارشناسان این حوزه تشکیل دهد.
رئیس انجمن دوستی ایران و برزیل با اشاره به افزایش قیمت گوشت وارداتی از برزیل از تنی 3100 یورو در سال 2008 به 4300 یورو در سال جاری، اظهار داشت: این صعود قیمت تنها ایران را شامل شده و سایر کشورها از جمله روسیه که بزرگترین وارد کننده گوشت از برزیل است را شامل نمی‌شود.
مومنی با بیان اینکه این افزایش قیمت هیچ سودی برای وارد کنندگان نداشته و تنها به زیان مصرف کنندگان است، گفت: با توجه به افزایش بهای گوشت گرم طی سالهای گذشته که موجب اقبال مردم به گوشتهای یخ زده وارداتی شد، افزایش قیمت گوشت منجمد برای آنها زیان آور است.
وی افزود: بر همین مبنا انجمن دوستی ایران و برزیل قصد دارد در یک برنامه مطالعاتی، دلایل این موضوع را بررسی و اطلاع رسانی کند. البته این افزایش قیمت محصول بی برنامگی برخی مسئولین ذیربط است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com