افتتاح مرکز تحقیقاتی خوراک دام در کانادا

افتتاح مرکز تحقیقاتی خوراک دام در کانادا
هفتۀ گذشته مصادف با 24 اکتبر (2 آبان) ، دانشگاه Saskatchewan کانادا رسماً مرکز تحقیقاتی خوراک دام خود را افتتاح کرد.  کمپانی معروف خوراک دام Cargill نیز برای توسعۀ این مرکز 46 / 2 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است . "مرکز تحقیقات خوراک دام کانادا" در نظر دارد تا خوراک دامی با کیفیت مرغوب را تولید و توسعه دهد . 
مدیر عامل خوراک دام ترکیبی Cargill در غرب کانادا بیان کرد : "مرکز تحقیاتی جدید دانشگاه Saskatchewan در واقع به منزلۀ منبع مهمی محسوب می گردد که طیف وسیعی از خدمات تحقیقاتی را در مقیاس های آزمایشگاهی و تجاری در اختیار می گذارد. البته این دانشگاه تاکنون همکاری های متعددی در زمینۀ سرمایه گذاری های تحقیقاتی با کمپانی خوراک Cargill  داشته است."  
این مرکز تحقیقاتی اولین مرکز در امریکای شمالی است که تکنولوژی طبقه بندی بذر دانه های خوراکی را دارد و در نظر دارد به کیفیت، ارزش ، و سلامت دانه های خوراکی بیافزاید. این مرکز با شرکت های تولید خوراک و مکمل نیز همکاری نزدیک خواهد داشت.
آقای Tom Scott - رئیس تیم تحقیقاتی دانشگاه Saskatchewan – اظهار داشت : "خوراک 60 تا 70 درصد هزینۀ تولید پروتئین های دامی نظیر گوشت، شیر ، و تخم مرغ را در بر می گیرد. این مرکز تحقیقاتی با کمک مراکز تولید خوراک یا مکمل به بهبود و ارتقاء کیفی دانه های خوراکی و در نتیجه ارتقاء سطح کیفی تغذیۀ مصرف کننده می پردازد." 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com