افتتاح رسمی کمپانی فراوری گوشت برزیلی BRF در امارات متحده عربی

افتتاح رسمی کمپانی فراوری گوشت برزیلی BRF در امارات متحده عربی
کمپانی برزیلی تولید و فراوری گوشت BRF ، به تازگی شعبه ای از کارخانه خود را در منطقۀ صنعتی ابوظبی (Kizad) و با سرمایۀ 533 میلیون درهم امارات (160 میلیون دلار) افتتاح کرد.
BRF تا پیش از این توزیع کنندۀ غذای منجمد با برند Sadia در خاورمیانه بوده است . 
آقای Abilio Diniz مدیر BRF اذعان داشت : "این کارخانۀ جدید از سیاست های BRF برای سرمایه گذاری در منطقۀ خاورمیانه است ؛ منطقه ای که بازاری رو به رشد برای بین المللی شدن تولیدات BRF دارد."
این کارخانه به مساحت 162،157 مترمربع و 1400 نفر را تا سال 2017 میلادی در آن مشغول به کار خواهند شد. مدیر کمپانی BRF اظهار داشت موقعیت استراتژیک منطقۀ صنعتی Kizad توزیع سریع تر و بهتر محصولات Sadia به بازارهای جهانی را فراهم می سازد .
این کارخانه با خط تولید جدیدی که راه اندازی می کند قادر خواهد بود درعین حال که از تولید کنندگان منطقه حمایت به عمل آورد، تولیدات باکیفیت گوشتی BRF در منطقۀ خلیج را افزایش دهد.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیرۀ kizad گفت : "از اینکه کمپانی BRF را بعنوان اولین سرمایه گذار در این منطقه داریم بسیار خرسندیم. افتتاح این کارخانه در واقع نقطۀ عطف تمام تلاش های ما در توسعه و تجارت در راستای <چشم انداز اقتصادی ابوظبی برای سال 2030 میلادی> است."   
وی افزود : "این امر که کمپانی برزیلی BRF ، بزرگترین کارخانۀ خاورمیانۀ خود را در منطقۀ kizad افتتاح می کند نشان دهندۀ این است که این منطقه به لحاظ تجارت در کلاس جهانی و بین المللی قرار دارد و با وجود "بندر خلیفه" که اولین بندر نیمه اتوماتیک در منطقه است، دسترسی بی نظیری به بازارهای جهانی برایمان فراهم است." 
آقای Patricio Rohner مدیرعامل BRF در منطقۀ خاورمیانه و افریقا با اشاره به اهمیت سلامت غذایی و نقش این کمپانی در استانداردهای غذایی خاورمیانه گفت : "ما بسیار مفتخریم تا در راستای مقررات و استانداردهای مصوب امارات متحدۀ عربی فراورده های غذایی با کیفیت را در منطقه تولید کنیم و نیاز این منطقه را به واردات کم کنیم."

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com