افتتاح دومین شرکت ممیزی بهداشتی دامپزشکی در استان لرستان

افتتاح دومین شرکت ممیزی بهداشتی دامپزشکی در استان لرستان

افتتاح و بهره‏برداری از این شرکت با حضور مسئولین استانی از جمله دکتر رحیمی نسب نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، شهردار خرم آباد آقای مهندس ترابی، مدیرکل دامپزشکی لرستان دکتر گودرزی، اعضا شورای شهر و دیگر مسئولین استانی در خرم آباد انجام شد.
به گزارش موج، دکتر جواد گودرزی مدیر کل دامپزشکی لرستان در خصوص راه اندازی اینگونه مراکز توضیح دادند که جهت برقراری خدمات‏رسانی به بهداشت عمومی و خدمات رسانی به کلیه دست اندرکاران تولید، توزیع و عرضه محصولات دامی این شرکت‏های ممیزی راه‏اندازی و فعالیت خود را شروع می‏کنند. لذا بخش از وظائف تصدیگری دولت به بخش خصوصی واگذار می‏گردد که یکی تأسیس شرکت های ممیزی بهداشتی دامپزشکی می‏باشد.
وی در این‏مورد که وظائف شرکت‏ها یکی از نظارت بر توزیع و عرضه مواد خام دامی، نظارت به کشتارگاه‏های دام و طیور، نظارت بر گاوداری‏ها، مرغداری‏ها و استخرهای پرورش و تولید ماهی و میگو نظارت بر مراکز جمع‏آوری شیر اشاره کردند.
وی در ادامه اذعان داشت: تمامی محصول تلاش عزیزان این شرکت‏ها منتج بصدور تائیدیه بهداشتی خواهد شد و صرفا مراکزی مجاز به ادامه فعالیت هستند که تأئیدیه بهداشتی را از شرکت‏های ممیزی بهداشتی دامپزشکی دریافت و در محل کار خود نصب نمایند.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com