افتتاح بزرگترین کارخانه فرآوری طیور در فیلیپین

افتتاح بزرگترین کارخانه فرآوری طیور در فیلیپین
بزرگترین کارخانه فرآوری طیور در کشور فیلیپین، به کمک سرمایه گذاری مشترک میان کمپانی های Cargill و Jollibee Foods Corporation افتتاح شد.
این کارخانه که ارزش آن حدود 17 میلیون دلار است و Cargill Joy Poultry Meats Production نام گذاری شده است، در سانتو توماس در ایالت باتانگاس، آغاز به کار کرد. این کارخانه، سالیانه ظرفیت فرآوری 45 میلیون قطعه جوجه را دارد و می تواند به تقاضای برند غذایی JFC در کشور فیلیپین، به خوبی پاسخ دهد. این کارخانه، 1000 فرصت شغلی جدید را ایجاد کرده است.  
پل فولبرایت (Paul Fulbright)، رئیس و مدیر اجرایی کارخانه C-Joy گفت: «ما می خواهیم پروتئین را بر سر سفره تمامی خانواده های فیلیپینی بیاوریم. کمپانی های کارگیل و جولیبی، دست به دست هم داده اند تا این کارخانه را راه اندازی نمایند زیرا ما تعهدی مشترک داریم تا به بالاترین سطح استاندارد در زمینه کیفیت و امنیت غذایی برسیم.»
کارخانه C-Joy، با کشاورزان محلی همکاری می کند تا مرغ لازم برای این کارخانه را فراهم نماید. ویک لائو (Vic Lao)، رئیس شرکت Highcrest Corporation، یکی از شرکای کارخانه C-Joy در تامین مرغ، گفت: «ما به دنبال تولید و پرورش جوجه هستیم تا بتوانیم نیاز کارخانه C-Joy به گوشت مرغ را تامین کنیم. الزامات بیوسکیوریتی برای کنترل امنیت غذایی در هر مرحله از تولید، بسیار بالا است».
کارگیل، همچنین اعلام کرد که تصمیم دارد تجهیزات تولید مرغ گوشتی خود را در هوندوراس گسترش دهد. او قرار است در ابتدای سال آینده در شهر سن پدرو سولا، شعبه جدیدی احداث کند که ظرفیت تولید یک میلیون و دویست هزار قطعه جوجه یک روزه را در عرض یک هفته دارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com