اعلام راهکارهای پیشنهادی مجلس برای برون رفت از چالش‌های بخش دام و طیور تا چند روز آینده

اعلام راهکارهای پیشنهادی مجلس برای برون رفت از چالش‌های بخش دام و طیور تا چند روز آینده

کمیته دام و طیور کمیسیون کشاورزی مجلس، با استماع و بررسی آسیب‌ها و مشکلات بخش دام و طیور راهکارهای پیشنهادی برون رفت از چالش ها را بررسی و جمع بندی نهایی را تا چند روز آینده بیان خواهد کرد.
قاسم محمدی با اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از حضور معاون و مدیران امور دام وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان اتحادیه های دام داران و مرغ داران کشور در جلسه عصر دیروز کمیته دام و طیور کمیسیون کشاورزی خبر داد و افزود: در جلسه عصر دیروز کمیته مشکلات و چالش ها از سوی نمایندگان بخش های دولتی و تعاونی دام و طیور استماع و تا چند روز دیگر جمع بندی جلسه انجام می شود.
رییس کمیته دام و طیور آسیب شناسی وضعیت موجود و ارایه راهکار را مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه دیروز کمیته که باحضور رئیس کمیسیون کشاورزی برگزار شد، دانست و خاطرنشان کرد:حاضران با آسیب شناسی مشکلات موجود به بیان راهکارهای پیشنهادی پرداختند یکی از راهکاهای پیشنهاد شده واگذاری تنظیم بازار پروتئین کشور به اتحادیه دامداران بود.
نماینده مردم اردبیل افزود: نمایندگان اتحادیه دامداران از پایین بودن قیمت نرخ خرید شیر گلایه مند بودند، البته نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی هم عقیده با دامداران از قیمت اخیر خرید شیر ناراضی بودند. دامداران از قیمت بالای نهاد دامی و قیمت نازل فرآورده‌های دامی به شدت ناراحت بودند و پیشنهاد دادند که برای حمایت از دام داران به فرآورده های دامی استاندارد یارانه پرداخت شود.

 
کلمات کلیدی مجلس
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com