اعلام آمادگی دامپزشکی اصفهان برای ارتقای کیفیت شیر

اعلام آمادگی دامپزشکی اصفهان برای ارتقای کیفیت شیر
مدیرکل دامپزشکی اصفهان گفت: این اداره کل در نظر دارد با ارائه مشاوره‌های علمی به منظور افزایش کیفیت شیر با بنگاه‌های اقتصادی مرتبط، برای صادرات محصولات لبنی به دیگر کشورها اقدام کند.
شهرام موحدی اظهار داشت: در راستای افزایش کیفیت شیر تولیدی در استان اصفهان، کمیته ساماندهی شیر در استانداری تشکیل شده که با تشکیل جلسات متعدد پیگیر مباحث مرتبط با شیر است.
وی بیان داشت: در همین ارتباط اداره کل دامپزشکی استان اصفهان آمادگی ارائه هر گونه مشاوره علمی در راستای افزایش کیفیت شیر و محصولات لبنی، با بنگاه‌های اقتصادی مرتبط را دارد تا ضمن تولید محصولات با استانداردهای کیفی بالا، بتوانند نسبت به صادارت محصولات لبنی به کشورهای دیگر اقدام کنند.
مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان با دارا بودن رتبه اول در تولید شیر در کشور به عنوان یک استان شاخص در صنعت دامپروری شناخته می‌شود و تعداد زیادی  در این صنعت مشغول به خدمت و کمک به اقتصاد کشور هستند.
وی ادامه داد: در همین راستا لازم است با حمایت‌های صحیح و برنامه‌ریزی دقیق در راستای ایجاد بازارهای خرید جدید در کشور و حرکت به سمت صادرات این محصولات به کشورهای دیگر، علاوه بر توسعه این صنعت باعث اشتغال پایدار شویم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com