اعطای فرصت دوباره واردات گوشت گاو به ایرلند

اعطای فرصت دوباره واردات گوشت گاو به ایرلند

وزیر کشاورزی ایرلند ، آقای Simon Coveney ، از تصمیم مقامات امارات متحده عربی مبنی بر حذف قانون محدودیت سنی برای صادرات گوشت گاو از ایرلند به این کشور ، استقبال کرد .

امارات متحده عربی تا پیش از این فقط اجازه واردات گوشت گاوی را می داد که زیر 30 ماه سن داشت اما از این به بعد مجاز به واردات گوشت گاو با هر سنی است .

بعلاوه ، گواهی دو جانبه سلامت دام بین کشورهای ایرلند و امارات در خصوص گوشت بدون استخوان به فراورده های گوشت منجمد هم تعمیم یافت .

وزیر کشاورزی ایرلند از این تصمیمات به عنوان موفقیت های برجسته و حائز اهمیتی به ویژه برای صادر کنندگان گوشت گاو که بازار امارات متحد را بازار حائز اهمیتی در میان کشورهای جهان سوم می دانند ، یاد کرد .

همچنین این تصمیمات ، فرصت های تازه ای را در اختیار صادر کنندگانی می گذارد که خواستار صادرات فراورده هایی با ارزش افزوده هستند .

وزیر کشاورزی ایرلند همچنان اظهار کرد که دولت ایرلند و امارات متحد عربی در خصوص گواهی سلامت برای صادرات گوشت ماکیان و فراورده های آن از ایرلند به امارات متحد عربی به توافق رسیدند و این فرصت را برای صادر کنندگان ایرلندی غنیمت شمردند .

وی افزود : " دلایل فراوانی وجود دارد تا به این باور برسیم که این تصمیمات امارات متحد راه ما را برای دستیابی به بازار های کشورهای عربی باز می کند . "

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com