اعتبار خرید گوشت تامین نشد

اعتبار خرید گوشت تامین نشد
سعید سلطانی سروستانی در مورد تازه ترین اقدامات این اتحادیه جهت توزیع نهاده های ارزان قیمت بین دامداران اظهارداشت: متاسفانه با وجود امضای تفاهم نامه با وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت توزیع نهاده های ارزان قیمت بین دامداران اما هنوز متاسفانه شرکت پشتیبانی امور دام این نهاده ها را در اختیار ما نگذاشته است.
وی ابراز امیدواری کرد تا هرچه زودتر شرکت دولتی پشتیبانی امور دام براساس توافقنامه امضاء شده نهاده های مورد نیاز را در اختیار دامداران بگذارد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران درباره کاهش قیمت شیر در بازارعنوان کرد: درصورتیکه شرکت پشتیبانی امور دام به وعده خود عمل کند و نهاده های ارزان قیمت در اختیار اتحادیه بگذارد تا بین دامداران توزیع کنیم قیمت شیر در بازار کاهش پیدا خواهد کرد.
وی در عین حال تصریح کرد: البته دراینصورت هم قیمت تمام شده شیرخام برای دامداران بیش از 630 تومان خواهد بود ولی ما برای رعایت حال مصرف کننده سعی می کنیم که به همین نرخ شیرخام به کارخانجات فرآورده لبنی عرضه شود.
سلطانی همچنین در مورد کاهش قیمت گوشت قرمز در بازار بیان داشت: هفته گذشته طی یک نامه ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کردیم که بودجه ای را برای خرید 2500 رأس گوسفند در وهله اول از خراسان شمالی تامین کند تا این میزان گوشت به بازار عرضه شود.
وی اعلام کرد: آماده‌ایم لاشه گوسفند بدون دنبه را به قیمت 18 هزار و 200 تومان عرضه کنیم و آنها تامین اعتبار کنند درحالیکه متاسفانه هنوز مسئولان این وزارتخانه پاسخی به این نامه نداده اند.
وی اضافه کرد: درحدود 100 تن گوشت از 2 هزارو500 راس گوسفند استحصال میشود که اگر هرکیلوی آن 18 هزارو 200 تومان باشد ما هم اکنون به یک میلیارد و 820 میلیون تومان برای خرید این گوشتها نیاز داریم تا بتوانیم قیمت گوشت قرمز را در بازار کاهش دهیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com