اظهارات تعجب برانگیز رئیس کل بانک مرکزی درباره رانت ۲۹۰۰ میلیارد تومانی

اظهارات تعجب برانگیز رئیس کل بانک مرکزی درباره رانت ۲۹۰۰ میلیارد تومانی
رییس‌کل بانک مرکزی در واکنش به انتقادات به دولت درباره رانت ۶۵۰ میلیون یورویی تاکید کرد: در لحظه بحرانی که کالاهای اساسی دچار کمبود بوده، یک کار قانونی طبق ضوابط و مقررات و با اختیارات بانک مرکزی انجام شده است.
ولی‌اله سیف در پاسخ به این پرسش که با وجود این‌که دادستان دیوان محاسبات رانت ۶۵۰ میلیون یورویی را محرز دانسته، اما همچنان دولت بر موضع خود تاکید دارد و معتقد است چنین رانتی وجود نداشته و این موضوع باعث شده انتقادات فراوانی متوجه دولت شود، اظهار داشت: من درباره این موضوع چه چیزی باید بگویم، حرف‌هایم را قبلا زده‌ام.
وی با بیان این‌که من اعتقاد دارم که این کار خیلی مسوولانه انجام شده است، افزود: در لحظه بحرانی که کالاهای اساسی دچار کمبود بوده، یک کار قانونی طبق ضوابط و مقررات و با اختیارات بانک مرکزی انجام شده است.
رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت وظیفه خود را انجام داده و بانک مرکزی نیز به وظیفه خود عمل کرده است و هیچ‌گونه ایراد و تخلفی در این قضیه وجود ندارد.
سیف تاکید کرد: این چه رانتی است که هنوز یک سنت هم داده نشده است.
وی خاطرنشان کرد: همه این کالا به کشور آمده و کمبودها را جبران و مشکلات را حل کرده و تعادل را در بازار ایجاد کرده است و هنوز هم یک دلار داده نشده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com