استمهال 40 تریلیون ریال از بدهی کشاورزان

استمهال 40 تریلیون ریال از بدهی کشاورزان

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: براساس مصوبه هیات وزیران، امسال حدود 40 تریلیون ریال از بدهی کشاورزان به این بانک به مدت یک سال استمهال می شود.
 دکتر "محمد طالبی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، همچنین از همکاری بانک کشاورزی با وزارت جهاد کشاورزی برای تسریع در اجرای عملیات آبیاری تحت فشار در اراضی زراعی کشور ، خبر داد.
 این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت : بانک کشاورزی متعهد شده است که به ازای تامین هزینه هر هکتار اجرای عملیات آبیاری تحت فشار از سوی وزارت جهاد کشاورزی، برای 2 هکتار اجرای این طرح تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کند.
 به گفته طالبی ، حدود سه تریلیون ریال از اعتبارات لایحه مقابله با خشکسالی در کشور در سال جاری ، به اجرای طرح های بخش کشاورزی اختصاص یافته است که بخش عمده ای از این اعتبار برای اجرای طرح های آبیاری تحت فشار هزینه خواهد شد.
 مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان بر لزوم انجام مطالعات دقیق آب و خاک برای اجرای عملیات آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی در کشور تاکید کرد و افزود: حجم بالای عملیات نباید کیفیت طرح ها را کاهش دهد و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد .

 
کلمات کلیدی استمهال
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com