استقرار کارشناسان در واحدهای تولیدی به معنای افزایش هزینه نیست

استقرار کارشناسان در واحدهای تولیدی به معنای افزایش هزینه نیست
استقرار کارشناسان کشاورزی و دامپروری در واحدهای تولیدی به معنای تحمیل هزینه اضافی به تولیدکنندگان نیست و افزایش بهره وری واحدها را به دنبال خواهد داشت.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان با اشاره به این که کارشناسانی که به عنوان مسؤول فنی در واحدهای تولیدی مستقر می شوند تنها در سود حاصل از افزایش بهره وری به صورت توافقی شریک خواهند بود، افزود: متأسفانه نرخ بازگشت سرمایه در بخش دام و طیور پایین است و باید در این خصوص از کارشناسان امر بهره گرفت.
مهدی تقی پور اذعان داشت: تحمیل کارشناسان در شرایط فعلی اقتصاد کشور توجیهی ندارد، اما نظارت آنان نباید حذف شود؛ چرا که این تعامل در بلند مدت افزایش تولید واحدها را به دنبال خواهد آورد.
وی شعار اصلی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان را مهندسی سازی فرآیند تولید و خدمات ذکر کرد و گفت: قانون نظام جامع دامپروری کشور که دو سال از تصویب آن در مجلس شورای اسلامی می گذرد، سه هدف عمده را دنبال می کند که مهم ترین رئوس آن توسعه و تشویق سرمایه گذاری های این بخش، ساماندهی امور مربوط به دامپروری و حفظ منابع ژنتیکی، افزایش تولید و افزایش امنیت شغلی است که خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته این اهداف قابل تحقق به نظر می رسند.
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com