استقبال چشمگیر صنوف از مرغ 2650 تومانی

استقبال چشمگیر صنوف از مرغ 2650 تومانی

خبرگزاری آریا-به گفته رییس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی با توجه به سود مناسبی که وزارت بازرگانی برای مرغ‌های توزیعی در نظر گرفته، استقبال صنوف از این طرح بسیار قابل توجه بوده است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا ،رییس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در گفتگو با شابا، با اشاره به این که توزیع مرغ ذخیره‌شده از سه روز گذشته آغاز شده است، گفت: مرغ توزیع‌شده در میادین با قیمت 2500 تومان و در سطح شهر 2650 تومان به فروش می‌رسد.
مهدی یوسف‌خانی تاکید کرد: به دلیل کم بودن میزان فروش در مغازه‌های سطح شهر، سود در نظر گرفته‌شده برای آنان 200 تا 250 تومان است حال آن که فروش مرغ با قیمت آزاد تنها 100 تومان در کیلو سود عاید فروشنده خواهد کرد.
وی افزود: به این ترتیب با این میزان سود تمایل صنوف برای شرکت در این طرح بسیار زیاد بوده است.
لازم به ذکر است چندی پیش برخی رسانه‌ها اعلام کردند که صنوف حاضر به شرکت در طرح توزیع مرغ ارزان‌قیمت شب عید نشدند که این مساله را یوسف‌خانی تکذیب کرد.
رییس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی توضیح داد: امسال به رغم وجود مقداری تلفات در مرغ، هیچ کمبودی برای عرضه نداریم و قیمت‌ها در سطح فعلی باقی خواهد ماند.
وی با اشاره به این که ایام پایانی سال با مراسم خاصی همراه است اضافه کرد: خرید ماهی در شب عید از جمله این مراسم است که حتی خانواده‌هایی که در طول سال ماهی مصرف نمی‌کنند این رسم را فراموش نخواهند کرد.
یوسف‌خانی متذکر شد: تولید و عرضه ماهی نیز به قدر کفایت وجود دارد و قیمت آن نیز نسبت به قبل افزایش نخواهد داشت.
وی همچنین استقبال از نمایشگاه را مناسب ارزیابی و اذعان کرد: با توجه به دو تا حتی سه برابر شدن میزان فروش‌، صنوف علاقه زیادی برای شرکت در نمایشگاه دارند.
 

 
کلمات کلیدی قيمت مرغ صنف
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com