استفاده از ظروف با پایه ذرت برای عرضه گوشت و مرغ مطالعه می شود

استفاده از ظروف با پایه ذرت برای عرضه گوشت و مرغ مطالعه می شود

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: مرحله مطالعاتی چگونگی پیاده سازی مصوبه حذف استفاده از ظروف پلاستیکی در بازارهای میادین آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، حسین صفایی با بیان این مطلب اظهار داشت: عرضه گوشت و مرغ در ظروف غیرپلاستیکی از اولویت های سازمان است و هم اکنون استفاده از ظروف ساخته شده با پایه ذرت برای این مواد در دست بررسی است.
وی افزود: با شرکت سازنده این ظروف توافقاتی انجام شده و نیازها و اهداف سازمان نیز جهت منطبق نمودن ویژگی های ظروف تولیدی با آن ، اعلام شده است.
مدیرعامل سازمان میادین با اشاره به اینکه ظروف ساخته شده از ذرت بوی ناخوشایندی دارند خاطرنشان کرد: کارخانه سازنده ، در حال بررسی افزودن اسانس به این ظروف است تا بوی ناخوشایند آن برطرف شود به عنوان مثال به ظروف عرضه گوشت مرغ ، اسانس گوشت مرغ و به ظروف عرضه گوشت قرمز ، اسانس گوشت قرمز افزوده شود.
وی خاطرنشان کرد: البته هنوز مقاومت لازم را نداشته و رطوبت را نیز منتقل می کند که برای قراردادن گوشت مناسب نیست و تدابیری نیز باید برای آن اندیشیده شود.
صفایی در مورد احتمال عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی برای عرضه میو ه و تره بار نیز گفت: مقاومت ظروف با پایه ذرت ببرای حمل میوه کم است و باید از نوعی کیسه قابل بازیافت استفاده شود اما هم اکنون اولویت اول سازمان به ظروف عرضه گوشت و مرغ برمی گردد.

 
کلمات کلیدی بسته بندی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com