استفاده از ظرفیت مرغداری های استان تهران جهت افزایش تولید مرغ

استفاده از ظرفیت مرغداری های استان تهران جهت افزایش تولید مرغ
سرپرست اداره کل اقتصادی استانداری تهران بر لزوم استفاده از ظرفیت مرغداری های استان تهران جهت افزایش تولید مرغ تاکید کرد.

فریدون عطایی در جلسه تنظیم بازار استان تهران گفت: استفاده از ظرفیت مرغداری های استان برای تامین مرغ مورد نیاز استان ضروری است.


وی ادامه داد: ۵۰ درصد مرغ ورودی به استان جهت تامین قطعه بندی ها است که می‌توان از این ظرفیت در جهت جوجه‌ریزی استفاده کرد که در ۴۵ روز به تولید اولیه برسند.

سرپرست اداره کل اقتصادی استانداری تهران عنوان کرد: تنها ۵ درصد نیاز استان تهران در خود استان تامین می‌شود و باید برنامه بابت افزایش تولید در استان تهران داشته باشیم.
 
نظرات شما
  •  

    بهزادغیبی گفت : ۰۰/۰۸/۱۷

    آقای اقتصادی استانداری تهران سلام و عرض ادب، واقعا شما نمی دانید که الآن چه بر سر صنعت کشاورزی و دامپروری ایران اسلامی اومده که الآن حرف از ظرفیت خالی می زنید؟؟؟؟ هم اکنون بیش از 70 درصد ایران از ظرفیت خالیست به دلیل نظارتها نه بلکه دخالتهای دولتی در امر تجارت و تولید... واقعا متوجه نیستیدکه دخالت در اموری که سرمایه گزار آن مردم می باشند و نظارتهای بیجهت دولتی در واقع یک سد 99 درصدی در تولید است.... اگر ندانید پس احتمالا اشتباها در این قسمت اظهار نظر نموده اید. با حفظ احترام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com