استاندار تهران بر کنترل و نظارت بیشتر در مرغداری ها تاکید کرد

استاندار تهران بر کنترل و نظارت بیشتر در مرغداری ها تاکید کرد
استاندار تهران ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با سازمان دامپزشکی کشور گفت: تمامی دستگاههای استانی از جمله دامپزشکی استان باید نسبت به کنترل و پیشگیری های لازم خصوصا در مرغداریهای سطح استان مراقبتهای لازم و شدیدتری را نسبت به گذشته اعمال کنند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، با توجه به فرارسیدن فصل سرما و لزوم آمادگی و هوشیاری در مقابله با بیماریهای واگیردار روز دوشنبه جلسه ویژه ای با موضوع کنترل و جلوگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان موسوم به مرغی با حضور استاندار تهران و رئیس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
سید حسین هاشمی در این جلسه افزود: استانداری تهران از فعالیتهای اداره کل دامپزشکی استان حمایت های مربوط را به عمل خواهد آورد و همه فرمانداران و دستگاههای اجرایی باید در این رابطه همکاریهای لازم را انجام دهند.
وی تاکید کرد: دانشگاههای استان با حمایتهای علمی و پشتیبانی لازم و جهاد کشاورزی با همکاری نزدیک همراهی خود را با اداره کل دامپزشکی ادامه دهند تا استان تهران و منابع دامی آن از این بیماری دچار آسیبی نشود.
در ادامه این جلسه، مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشریح ابعاد آنفولانزای مرغی در تهران گفت: سازمان دامپزشکی کشور وضعیت مرغداریها را مورد پایش قرار داده و با تشدید نظارت های بهداشتی و قرنطینه ای به خصوص در استان تهران نسبت به کنترل وضعیت و جلوگیری از شیوع آنفولانزای مرغی اقدام کرده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com