استان مرکزی مشکلی در توزیع مرغ گرم ندارد

استان مرکزی مشکلی در توزیع مرغ گرم ندارد

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بازرگانی استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی از استان‌های تولید کننده مرغ است، گفت: در این استان مشکلی برای توزیع مرغ گرم با قیمت 30 هزار ریال وجود ندارد.
به گزارش خبرنگارمهر در اراک، اصغر عالیخانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در اراک از اختصاص سهمیه جدید مرغ به استان مرکزی در روزهای آتی خبرداد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت بازار مرغ طی توافقات انجام شده با وزارت بازرگانی و اتحادیه مرغداران کشور سهمیه ‌ای به استان اختصاص یافته که در صورت نیاز بازار در سطح شهرهای مختلف استان آغاز می‌ شود.

وی با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه مرغ در استان بین 40 تا 50 تن مرغ گرم است،‌ تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو مرغ گرم در استان به قیمت 30 هزار ریال توزیع می‌ شود از این رو مشکلی در زمینه توزیع مرغ با این قیمت وجود ندارد.

رئیس سازمان بازرگانی استان مرکزی با اشاره به اینکه توزیع گوشت مرغ گرم به صورت بسته‌ بندی با قیمت هر کیلو 30 هزار ریال از اول مرداد ماه در سطح استان آغاز شده است، بیان داشت: تاکنون هیچ یارانه ‌ای به منظور کاهش قیمت مرغ به استان پرداخت نشده است.

عالیخانی در ادامه با اشاره به عدم کشتار توسط برخی کشتارگاه‌ ها بیان داشت: کشتار در کشتارگاه‌ هایی که کشتار روزانه را انجام می ‌دهند، نیاز استان را تامین می‌ کند و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین از توزیع مرغ منجمد به قیمت 29 هزار ریال خبرداد و تصریح کرد: کار توزیع مرغ منجمد هم اکنون در مرکز استان آغاز شده و توزیع مرغ منجمد تا رفع نیاز بازار ادامه دارد و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com