از تردد خودروهای بدون مجوز حامل گوشت جلوگیری می‌شود

از تردد خودروهای بدون مجوز حامل گوشت جلوگیری می‌شود

رییس اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان از کشف2 هزار کیلوگرم گوشت قرمز و سفید غیربهداشتی در بازرسی‌های مختلف این اداره از محل‌های عرضه گوشت مرغ، گوسفند و گاو و همچنین کشتارگاه‌های دام و مرغ در سیرجان خبر داد.
دکتر یزدان‌پناه با اعلام این خبر به ایسکانیوز گفت: تمام واحدهای عرضه و فروش گوشت قرمز و سفید باید دارای شناسنامه بهداشتی از دامپزشکی بوده و با مأموران دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.
وی از توقف خودروهای فاقد مجوز بهداشتی که اقدام به حمل فراورده‌های خام می‌کنند، براساس قانون خبر داد و گفت: 189 برگ مجوز برای این‌گونه خودروها صادر شده است و نبود برگ مجوز بهداشتی به همراه آن‌ها موجب برخورد قانونی ماموران می‌شود.
وی که در حاشیه انجام واکسیناسیون دام در مناطق روستایی و صعب‌العبور توسط کارشناسان دامپزشکی با خبرنگار ایسکانیوز گفت و گو می کرد ادامه داد: همکاری خوب دامداران سیرجانی با کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان سیرجان موجب افزایش دو برابری واکسیناسیون دام علیه بیماری‌‌های دامی شده است.
رییس اداره دامپزشکی سیرجان همچنین گفت: با برنامه‌ریزی و اعلام آمادگی دامداران برای واکسینه شدن دام‌ها و خوراندن داروهای دامپزشکی به دام‌ها در سال جاری تعداد 752 هزار نوبت گوسفندان بر عیله بیماری آبله، شارین و قانقاریا و تعداد 12 هزار و 500 راس گاو نیز علیه بیماری‌های شارین، تب مالت و برفکی واکسینه شدند

 
کلمات کلیدی حمل و نقل
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com