ارائه طرحی برای حذف 10 میلیون مرغ تخمگذار

ارائه طرحی برای حذف 10 میلیون مرغ تخمگذار

I.T.P :برای نجات از بحران موجود، حذف 10 میلیون مرغ تخمگذار واجب است .
آقای اصغری – مدیر عامل اتحادیه میهن – در گفتگو با خبر نگا ر موسسه I.T.P اظهار داشت :صنعت تخمگذار ایران دچار افزایش تولید می باشد و باید به میزان قابل توجهی از تولید آن کاسته شود .
وی ارائه طرحی را که در آن پیشنهاد شده است تا کلیه مرغداران تخمگذار با حذف بخشی از تولید خود به کاهش تولید کمک نمایند را یکی از کارهای اتحادیه در این چند ماهه گذشته دانست .طرحی که لازمه اجرای آن، اختصاص بودجه ای نزدیک به 30میلیارد تومان می باشد.
وی محل اختصاص این بودجه را خود واحدهای تولیدی دانست و اعلام نمود: با اجرای این طرح در طول 3ماه، قیمت تخم مرغ به میزانی می رسد که سود این هزینه به آن باز پرداخت خواهد شد .
وی یاری و همکاری سازمان بازرگانی را در خصوص ایجاد این تعادل بسیار مهم دانست و اعلام کرد:امروز و با این روند تولید کننده لطمه می بیند و در چند ماه آینده مصرف کننده و پس از آن وزارت بازرگانی باید به دنبال واردات این محصول غیرقابل صادرات بپردازد .بنابراین در شرایط خاص کمک به حذف تولید، می تواند بهترین راه حل باشد .
وی عدم تولک بری ،حذف گله های پیر و حذف سریع مرغ های مشکوک به بیماری را یکی از روش های منطقی کاهش تولید در مرحله اول دانست .
وی در پایان اظهار داشت: برای اجرای این طرح، حمایت اعضا و هم کاری آنها لازم است، وی اتحادیه را متشکل از اعضای خود دانست و اظهار داشت اعضا یعنی اتحادیه و اتحادیه یعنی اعضا.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com