اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد جهانی شد

اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد جهانی شد
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از اخذ گواهی استاندارد جهانی IS 9001:2008 توسط این اداره کل خبر داد. 
شهرام دیلمقانی بعد از ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی در جمع کارشناسان و کارکنان این اداره کل اظهار داشت: اخذ این گوا‌هینامه سبب بهبود مداوم، ارتقای روحیه کار گروهی و پویایی این مجموعه می‌ شود. 
وی اصلاحیه فرآیندها و خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع، کاهش مدت زمان انجام خدمات دامپزشکی، سهولت در انجام کارها، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع را از جمله علل کسب این گواهی نامه از سوی دامپزشکی استان عنوان کرد.
دیلمقانی در ادامه از راه‌ اندازی آزمایشگاه کشت سلولی در دامپزشکی آذربایجان غربی خبرداد و بیان داشت: در حال حاضر دستگاه‌های این آزمایشگاه خریداری شده و کارشناسان در حال آموزش هستند. 
این مسئول با بیان اینکه آزمایشگاه کشت سلولی در استان آماده است، تصریح کرد: هدف از راه ‌اندازی این آزمایشگاه شناسایی یکسری بیماری‌های ویروسی است چرا که در گذشته نمونه‌ها برای آزمایش به آزمایشگاه‌های مرجع منتقل می ‌شدند. 
دیلمقانی اظهار داشت: برای نخستین بار در آذربایجان غربی باقیمانده آنتی ‌بیوتیک از گوشت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر این اساس در گام نخست گوشت مرغ بررسی می‌شود. 
وی ادامه داد: در این زمینه کار زیربنایی انجام شده است و در این ارتباط یک ‌سری مطالعات انجام گرفته و به دلیل اجباری نبودن این آزمایش‌ها با اتحادیه مرغداری صحبتهایی شده که از مرغداران به صورت داوطلبی در این زمینه دعوت به همکاری خواهیم کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com