اداره پشتیبانی امور دام آماده خرید گوشت مرغ تولید کنندگان

اداره پشتیبانی امور دام آماده خرید گوشت مرغ تولید کنندگان
مدیر کل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: این نهاد آماده خرید گوشت مرغ منجمد تولید کنندگان مرغ گوشتی استان است.
اکبر اطهری افزود: قیمت خرید گوشت مرغ منجمد تولید کنندگان مرغ گوشتی استان برای کشتار صنعتی بین 65 هزار ریال تا 70 هزار ریال تعیین شده است.
وی گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن جوانب تولید و بازار داخل و بازارهای صادراتی، این اداره کل اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ منجمد کارتنی مازاد تولید در قالب انعقاد قرارداد با تولید کنندگان استان می کند.
اطهری افزود: تحویل گوشت مرغ منجمد در درب کشتارگاه، صرفا منطبق با دستورالعمل های فنی و بهداشتی دامپزشکی و اداره کل کنترل کیفی در محدوده وزنی بین یک هزار تا یک هزار و 800 گرم صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: انعقاد قرارداد خرید گوشت مرغ صرفا" با اتحادیه ها و تعاونی های تولید گوشت مرغ مورد تأیید دفتر امور طیور و معاونت امور تولیدات دامی در محدوده داخل استان صورت می گیرد.
مدیر کل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی اضافه کرد: ثبت آمار خرید به صورت روزانه در سیستم SIS به تفکیک اوزان فوق الذکر الزامی می باشد.
وی گفت: محصولات خریداری شده در سردخانه های استان نگهداری و در زمان کمبود گوشت مرغ گرم و برای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت گوشت سفید در بازار به توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح استان اقدام می شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com