اخذ کارمزد غیرقانونی توسط یک شرکت تعاونی در ورامین در قبال تحویل کنجاله سویا

اخذ کارمزد غیرقانونی توسط یک شرکت تعاونی در ورامین در قبال تحویل کنجاله سویا
یک دامدار ورامینی اظهار داشت: شرکت تعاونی مرغداران گوشتی ورامین به ازای هر کیلوگرم کنجاله سویا 20 تومان کارمزد دریافت می‌کنند.
وی با بیان اینکه این نوع کارمزد اضافی نوعی اضافه کردن حلقه واسطه‌گری است، گفت: 65 تن کنجاله سویا در دو نوبت به قیمت‌های 840 و 850 خریداری کردم که بعد از گذشت 45 و 75 روز تحویل داده شد؛ اما در زمان تحویل به ازای یک کیلوگرم کنجاله 20 تومان دریافت کردند.
این دامدار ورامینی افزود: زمانی که در برابر این مبلغ اضافه مقاومت کردم اعلام کردند هیئت مدیره شرکت تعاونی مرغداران گوشتی ورامین تصویب کرده است.
وی گفت: حتی آنها می‌خواستند کنجاله سویایی را که قرار بود تحویل دهند را به ازای مبلغ کارمزد ضبط کنند.
این دامدار ورامینی اظهار داشت: در قبال 65 تن کنجاله سویایی که به من تحویل دادند یک میلیون و 300 هزار تومان کارمزد دریافت کرده‌اند این در حالی است که دو ماه قبل از اینکه خوراک دام تحویل داده شود مبلغ آن به حساب مرکز پشتیبانی دام نقدا واریز شده و شرکت تعاونی یاد شده نیز کار به خصوصی در زمینه تحویل آن انجام نداده است.
این دامدار ورامینی تصریح کرد: شرکت تعاونی مرغداران ورامین طی چند ماه اخیر حدود 3 هزار تن کنجاله سویا به دامداران تحویل داده است که در قبال آن 60 میلیون تومان کارمزد دریافت کرده است.
وی گفت: اگر چه برای چرخش کار شرکت تعاونی آنها مجاز به دریافت مبلغی کارمزد هستند اما این مبلغ سرسام‌آور بوده و به نوعی توسعه واسطه‌گری در این بخش تلقی می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com