اختصاص یارانه به مرغداران برای برطرف کردن مشکل افزایش قیمت مرغ

اختصاص یارانه به مرغداران برای برطرف کردن مشکل افزایش قیمت مرغ
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: برای اینکه مرغداران ما دچار ضرر و زیان نشوند نمایندگان مجلس پیشنهاد داده‌اند که برای تولیدکنندگان یارانه در نظر بگیرند تا در تامین نهاده‌ها با مشکلی مواجهه نشوند.
محمد اسماعیل‌نیا در بردسکن اظهار کرد: گران شدن ارز تبادلی و تامین نهاده‌ها سبب افزایش قیمت مرغ در بازار شد.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: در بحث انتقال ارز مرجع به ارز تبادلی پیگیری‌هایی انجام شده که امیدواریم در چند روز آینده قیمت مرغ کاهش پیدا کند.
اسماعیل‌نیا گفت: برای اینکه مرغداران ما دچار ضرر و زیان نشوند نمایندگان مجلس پیشنهاد داده‌اند که برای تولیدکنندگان یارانه در نظر بگیرند تا در تامین نهاده‌ها با مشکلی مواجهه نشوند.
وی در ارتباط با تاخیر در انتخاب استاندار خراسان‌رضوی عنوان کرد: در حال حاضر دولت برای انتخاب و معرفی استاندار خراسان‌رضوی زیاد عجله ندارد.
اسماعیل نیا تصریح کرد: ابقای استاندار فعلی برای سمت استانداری مطرح شده اما گزینه‌های دیگری نیز مطرح بوده که از طریق مجمع نمایندگان استان به وزارت کشور اعلام شده است.
وی از گفت‌وگوی خود با رئیس جمهور خبر داد و افزود:  در این دیدار مسائل و مشکلات شهرستان‌های کاشمر، بردسکن وخلیل‌آباد به رئیس جمهور انتقال داده شد و ز ایشان دعوت کردم از این حوزه بازدید داشته باشند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com