اختصاص درصدی از اعتبارات توسعه سلامت به سازمان دامپزشکی کشور

اختصاص درصدی از اعتبارات توسعه سلامت به سازمان دامپزشکی کشور
سخنگوی کمسیون کشاورزی مجلس گفت: یکی از ماموریت های نظام  و دولت و مجلس شورای اسلامی، تامین امنیت غذایی و ارتقای سلامت و بهداشت عمومی مردم است.
 برومندی امروز در حاشیه سمینار مدیریت بروسلوز دامی در کشور، گفت: در سال های اخیر بیماری بروسلوز در کشور شیوع زیادی پیدا کرده است و این به دلیل حضور کشور ما در منطقه پر خطر می باشد و ایران همواره با  معضل قاچاق دام از کشورهای همسایه که کانون بیماری هستند مواجه بوده است، با توجه به این مشکلات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی در پیشگیری بیماری های مشترک انسان و دام نقس اساسی و محوری را دارند.
وی در خصوص تامین اعتبارات لازم سازمان دامپزشکی برای مقابله با بیماری های مشترک گفت:  یقینا اعتبارت و بودجه می تواند در تسریع کار و دست یابی به توفیقات نقش اساسی داشته باشد و دولت با وجود کمبود منابع اعتباری به دنبال تامین اعتبارات کافی برای سازمان دامپزشکی کشور است.
وی افزود: من به مردم این اطمینان را می دهم که دولت و مجلس به دقت موضوع بیمارهای مشترک را پیگیری می کنند، در حال حاضر بیشترین امکانات در حوضه درمان به کار گرفته می شود تا پیشگیری از بیماری ها بنابراین به مجلس پیشنهاد دادیم که دولت لایحه بودجه را تنظیم کند تا از محل اعتبارات توسعه سلامت درصدی را هم به سازمان دامپزشکی کشور اختصاص یابد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com