اختصاص 140 میلیون تومان اعتبار به دامپزشکی محلات

اختصاص 140 میلیون تومان اعتبار به دامپزشکی محلات

عباس رادمهر در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهمنامه میان سازمان دامپزشکی و شهرداری‌ها، وزارت کشور برای ساماندهی امور کشتارگاه‌ها تاکنون سه جلسه بین ادارات ذی‌ربط در این شهرستان تشکیل داده و 140 میلیون تومان با مساعدت استانداری مرکزی برای ساخت سالن جدید کشتارگاه و تامین دو دستگاه خودرو حمل گوشت در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: همچنین با اجرای سیستم یکپارچه قرنطینه در سراسر کشور، هرگونه تولید، توزیع و جابه‌جایی مواد پروتئینی دامی از مزرعه تا سفره با نظارت شبکه‌های دامپزشکی مبدا و مقصد صورت می‌گیرد.
رئیس شبکه دامپزشکی محلات اظهار داشت: شهرستان محلات در سال گذشته با تولید 6 هزار و 700 تن گوشت مرغ و تولید 748 تن تخم مرغ، 90 درصد بیش از نیاز شهرستان گوشت سفید و تخم‌مرغ تولید و به بازار مصرف استان و خارج از استان عرضه کرده است.
وی خاطر نشان کرد: در 9 ماهه سال جاری در 70 واحد مرغداری گوشتی محلات یک میلیون و 875 هزار قطعه جوجه‌ریزی صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.
وی بیان داشت: در این مدت 9 میلیون و 763 هزار دز واکسن طیور در اختیار واحدهای مرغداری قرار گرفته که در توزیع واکسن‌های پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در اولویت واکسیناسیون بوده، به طوری که در سه سال اخیر موردی آنفلوآنزای فوق حادی در این شهرستان گزارش نشده است.
 

 
کلمات کلیدی تخصیص اعتبار محلات
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com