اخباری مفید و کاربردی از موسسه I.T.P

اخباری مفید و کاربردی از موسسه I.T.P
اخبار مربوط به I.T.P یعنی آگاه نمودن شما از ایجاد یا توسعه ابزارهای اطلاع رسانی، بنابراین می تونه یکی از خواسته های شما رو بر طرف کنه
خواهشمند است به تعدادی از اخبار اختصاصی موسسه I.T.P توجه کنید:

تا آخر سال 1390 شرکتها و سازمانهایی که دارای لوح فشرده فیلم، تیتراژ و یا تیزر تبلیغاتی هستند. می تونن اون رو به I.T.P ارسال کنن تا رایگان در بخش فیلم قرار بگیره - این سرویس در سال 1391 دارای تعرفه می شه، درسته که تا آخر سال وقت دارید، اما هماهنگی شما با ما در این خصوص، کمک میکنه که بهترین سرویس رو در اختیار شما قرار بدیم.
با کمی جستجو در اینترنت اثرات فیلم های درج شده در سایت www.ITPNews.com رو در نتایج جستجوهای اینترنتی خواهید دید.
از سال 1391 قیمت درج بنر در وب سایت موسسه I.T.P افزایش پیدا میکنه، بنابراین هر شرکتی که در سال 1390 قرارداد یکساله منعقد کنه، شامل این افزایش قیمت نمی شه.
پیشنهاد می کنم اگر وب سایت دارید و محصولاتتون رو توی اون معرفی کردید، حتما برای دیده شدن سایتتون توسط مخاطب های تخصصی، قراردادتون رو توی سال 1390 منعقد کنید.
سایت www.ITPNews.com در روز نزدیک به 22 هزار بار دیده می شه.
همین طور ما در سال 1391 برنامه های خوبی رو برای شرکتهایی که وب سایت دارن پایه ریزی کردیم. الان نه، اما 2 ماه فرصت دارید که روی این موضوع خوب فکر کنید که چرا وب سایت دارید و اگر این وب سایت قراره دیده نشه، پس چرا اون رو دارید؟
با توجه به تغییرات انجام شده در بخش فنی موسسه I.T.P ، از ابتدای هفته آینده سرعت به روز رسانی اطلاعات شرکتها، درج خبر، درج مقاله و فیلم در وب سایت www.ITPNews.com افزایش خواهد یافت.
نظرات و نامه ها و نقدهای سازنده شما که در سایت نوشته اید، انتخاب و در ماهنامه موسسه چاپ می شود.
متقاضیان ماهنامه I.T.P نزدیک به 60 هزار آدرس می باشد که با توجه به کیفیت چاپ و توزیع صحیح پستی، I.T.P می توانست فقط به 5 هزار آدرس خدمات دهد، این تعداد، از ماهنامه شماره 18 به بعد، به 8 هزار نسخه افزایش پیدا کرد.
آرشیو ماهنامه موسسه I.T.P از طریق وب سایت موسسه و سایر شبکه های اینترنتی و اجتماعی قابل دسترس شد.
همواره ماهنامه I.T.P یکماه پس از چاپ برای دانلود در سایت موسسه قرار می گرفت که این زمان به صفر رسید و به محض آغاز توزیع از طریق پست، ماهنامه جهت دانلود در سایت موسسه و سایر شبکه های اجتماعی قرار می گیرد. بنابراین توجه داشته باشید که دریافت کنندگان ماهنامه علاوه بر 8 هزار آدرس، در معرض نمایش 21 هزار بازدید کننده وب سایت موسسه قرار می گیرد که طبق میانگین های به دست آمده، نزدیک به 3500 بار، فایل ماهنامه دانلود می شود.
 
کلمات کلیدی i.t.p i.t.p
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۱۰

    بابا آی تی پی ، حسینی تودیگه کی هستی . یک بار که گفته ام خیلی مخلصتم با این سرویس هایی که روز بروز به سایت اضافه میکنی جز اینکه تولید کنندگان را بیشتر شرمنده کنی چیز دیگری نیست . من که عددی نیستم ولی بزودی بنحوی کمک درست و حسابی به شما خواهم کرد . اگر عمری باقی باشه .
    بهرحال به تمام فعالیت گسترده ای که دارید تبریک میگویم و دست تک تک شما و همکارانتان را می بوسم (؟) بازهم یاعلی
    فقط بعقیده من اگر مثل سایتهای باارزش خارجی عکس و بیوگرافی تک به تک کارمندان و همکاران گلتان را در فایلی اختصاص درج نمائید خیلی باکلاس تر خواهد شد . فدای شما عزیزان . اسد

    پاسخ...
  •  

    علی حسینی - مدیر عامل I.T.P گفت : ۹۰/۱۰/۱۱

    سلام - جناب اقای اسد - بسیار بسیار شرمنده کردید بنده رو - کاری به جز انجام رسالتی که به دوش ما هست انجام نمی دیم و همه کارها وظیفه ای است که دوست داریم در کنار حمایت های معنوی شما به کمال و اوج اونها برسیم. هدیه شما، دعای شماست که آرزو می کنیم اون رو از ما دریغ نکنید.
    سایر دوستان و مخاطبین هم ایجاد صفحه پروفایل شاغلین I.T.P رو پیشنهاد دادن - فعلا نظر خاصی در این خصوص نداریم - بزارید روش بیشتر فکر کنیم - به امید دیدار شما -

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com