احداث بزرگترین مجتمع طیور کشور در کامیاران آغاز شد

احداث بزرگترین مجتمع طیور کشور در کامیاران آغاز شد
با حضور استاندار و شایان مدیرعامل موسسه بنیاد برکت، کلنگ احداث بزرگترین مجتمع طیور کشور در بخش موچش شهرستان کامیاران به زمین زده شد. 
به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع طیور کشور با مشارکت و سرمایه گذاری موسسه بنیاد برکت با عنوان "مجتمع طیور ایمان" روز سه شنبه با حضور علیرضا شهبازی استاندار کردستان و مهندس شایان مدیر عامل موسسه بنیاد برکت در کامیاران آغاز شد. 
استاندار کردستان در آیین کلنگ زنی این مجتمع گفت: این مجتمع دارای یک واحد مرغ اجداد به ظرفیت 15 هزار قطعه، چهار واحد مرغ مادر به ظرفیت 120 هزار قطعه، 10 واحد مرغ گوشتی به ظرفیت 200 هزار قطعه، دو واحد مرغ تخم گذار به ظرفیت 60 هزار قطعه، یک واحد جوجه کشی به ظرفیت یک میلیون قطعه و تهیه خوراک طیور به میزان 5 تن در ساعت است. 
علیرضا شهبازی افزود: مجتمع مذکور در مساحتی افزون بر 101 هکتار و با سرمایه گذاری 241 میلیارد و 400 میلیون ریالی بنیاد برکت در مدت زمان کمتر زا 18 ماه احداث خواهد شد. 
به گفته وی برای احداث این مجتمع به صورت مستقیم برای یک هزار و 200 تن و به صورت غیر مستقیم نیز برای 370 تن شغل ایجاد خواهد شد. 
موسسه بنیاد برکت به عنوان بک مجموعه اقتصادی، اجتماعی و عالم المنفعه با حفظ ارزش های اسلامی، در زمینه های افزایش توانمندی اقتصادی و روحیه کار آفرینی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور فعالیت خود را برای کمک، همیاری، بهبود و ارتقا توانمندی اقتصادی و کار آفرینی افراد، گروهها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران برنامه های توسعه اقتصادی اجتماعی و رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام می دهد. 
هدف از ایجاد این موسسه به عنوان یکی از نهادهای وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شناسایی فرصتهای بخش خصوصی است که بتواند به عنوان موتور رشد در مناطق کشور عمل نماید. 
موسسه بنیاد برکت در راه اندازی طرح های عمرانی، زیر بنایی، اقتصادی، مدرسه سازی و تاسیس و توسعه پروژه های اقتصادی در بخش های کشاورزی صنعتی نیز به گونه ای عمل می کند که این پروژه ها دارای تاثیر کلی بر توسعه اقتصادی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، افزایش فرصت های شغلی، توسعه کار آفرینی، فقر زدایی و جلوگیری از مهاجرت نیروهای محلی داشته باشند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com