احتمال کاهش سرطان با مصرف گوشت گاو تغذیه شده با علف

احتمال کاهش سرطان با مصرف گوشت گاو تغذیه شده با علف
طبق تازه ترین تحقیقات به عمل آمده، احتمال ابتلا به سرطان با مصرف گوشت گاوی که تمام عمر از علف تغذیه شده بسیار پایین تر از گوشت گاویست که از پلت تغذیه می کرده است.
مدیر عامل کمپانی Verde Farms که از تولیدکنندگان گوشت گاو صد در صد ارگانیک و تغذیه شده با علف طبیعی است در این زمینه می گوید: خوشبختانه نوعی تغییر و تحول فکری در زمینۀ مصرف گوشت در میان مصرف کنندگان (امریکایی) به وجود آمده و آن نه تنها به مصرف کمتر گوشت قرمز بلکه به مصرف گوشت با کیفیت اشاره دارد. کمپانی Verde Farms خوشبختانه همیشه در راستای تغذیۀ دام خود با علف طبیعی و عرضۀ گوشت گاو 100% ارگانیک به مشتریان خود تلاش کرده است. در واقع تلاش این کمپانی برای بهبود عرضه به مشتری، بهبود رفاه حیوان ، و بهبود حفظ محیط زیست بوده است.
تحقیقات علمی به عمل آمده توسط مرکز تحقیقات پزشکی کلینیک Mayo حاکیست میزان چربی و کالری موجود در گوشت گاو تغذیه شده با علف بسیار کمتر از گوشت گاو تغذیه شده با انواع پلت و دانه های خوراکی است. همچنین میزان امگا3 بیشتری دارد و از آنتی اکسیدان های بیشتری نظیر ویتامین E برخوردار است و اسید لینولئیک مزدوج (CLA)- اسید چربی که میزان ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان را پایین می آورد – نیز در آن بیشتر است.
Verde Farm یکی از چند کمپانی امریکایی پیشگام در زمینۀ تولید گوشت ارگانیک است . 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com