اجرای طرح ساماندهی کارخانجات خوراک دام و طیور

اجرای طرح ساماندهی کارخانجات خوراک دام و طیور

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: طرح ساماندهی کارخانجات خوراک دام و طیور در این استان اجرا می‌شود.
 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود محمدیان هدف از اجرای این طرح را افزایش کیفیت تولیدات محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور ذکر کرد و گفت: بر همین اساس کلیه کارخانجات واحدهای خوراک دام و طیور باید تا نیمه اول سال جاری وضعیت واحد خود را با شرایط و آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح تطبیق دهند.
 وی رعایت ضوابط نظام دامداری، دارا بودن مسوول فنی بهداشتی دامپزشکی، دارا بودن تجهیزات استاندارد، اصلاح نقشه را از جمله اهم شرایط اجرای طرح ساماندهی کارخانجات خوراک دام و طیور ذکر کرد.
 به گفته محمدیان کارخانجات تولید خوراک دام و طیور در صورت تطبیق با شرایط طرح ساماندهی از سایر حمایت‌های اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی برخوردار خواهند شد.
 مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 23 کارخانه تولید خوراک دام و طیور در این استان فعالیت دارند و 12 کارخانه با اخذ پروانه تاسیس مطابق با نقشه الگویی سازمان دامپزشکی و رعایت دقیق ضوابط و مقررات در حال احداث است، افزود: هم‌اکنون تولیدات این واحدها علاوه بر تامین نیاز دامداران و مرغداران استان به سایر استان‌ها و خارج از کشور نیز صادر می‌شود که بر همین اساس افزایش کیفیت تولیدات این واحدها بسیار با اهمیت است.

 
کلمات کلیدی کارخانجات خوراک
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com