اتحادیه مرغداران، پروتئین با قیمت کمتر و کیفیت بالا عرضه کند

اتحادیه مرغداران، پروتئین با قیمت کمتر و کیفیت بالا عرضه کند
استاندار تهران گفت: اتحادیه مرغداران این توانایی را دارد که در مرغداری ها تحول ایجاد کرده و با قیمت تمام شده کم و کیفیت بالا حتی در بازار رقابتی حضور یابد.
محمد حسین مقیمی در نشست بررسی مشکلات مرغداری های استان تهران با بیان اینکه فعالیت تولیدکنندگان، بخش های خدمات رسان، بیمه و مالیات، مصرف کنندگان و تسهیلات بانک ها باید با تعامل هم در خدمت تولید باشند گفت: همه این بخش ها فعالیتی مرتبط به هم دارند و آسیب در یک بخش دیگران را نیز تحت تاثیر قرار می دهد .
وی با تاکید برلزوم راه اندازی صنایع مرغداری تعطیل و نیمه تعطیل افزود: زمانی که صنایع برای دریافت مجوز فعالیت به دستگاه های مادر مراجعه می کنند پس از بررسی سایر دستگاه ها نیز تائیدیه های لازم را ارائه می دهند و فعالیت آغاز می شود و تامین امکانات صنایع همچون گاز و آب و برق باید انجام شود .
مقیمی ادامه داد: صاحبان صنایعی که مجوزهای لازم را برای فعالیت دریافت کرده اند نباید در دستگاه ها معطل شوند و اینکه 6 ماه وضعیت یک صنعت در دستگاهی معلق می ماند و نه تایید می کنند و نه رد، قابل قبول نیست.
مقیمی گفت: اتحادیه مرغداران باید قوی وارد شود و این توانایی را دارد که در مرغداری ها تحول ایجاد کند و با قیمت تمام شده کم و کیفیت بالا حتی در بازار رقابتی حضور یابد.
نشست بررسی مشکلات مرغداری های استان به ریاست استاندار و با حضور معاون امور اقتصادی استانداری و اعضای اتحادیه مرغداران استان و جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان مرغداری ها برگزار شد.
در این نشست برخی از مشکلات مرغداری ها در حوزه تامین آب، برق، گاز، وضعیت مالیات و بیمه مطرح شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com