آمادگی کامل واحدهای صنفی برای توزیع گوشت مرغ بسته‌بندی

آمادگی کامل واحدهای صنفی برای توزیع گوشت مرغ بسته‌بندی

خبرگزاری آریا- سرپرست سازمان بازرگانی استان تهران‌، از آمادگی کامل واحد‌های صنفی این استان‌، برای توزیع گوشت مرغ بسته‌بندی شده خبر داد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی وزارت بازرگانی، یدا... صادقی ، با اعلام این خبر گفت: موضوع بحث توزیع گوشت مرغ بسته‌بندی شده در کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان تهران، مطرح شده است و آنچه که در حیطه وظایف سازمان بازرگانی قرار می‌گیرد مساله توزیع است که در این زمینه در تمام استان تهران آمادگی کامل وجود دارد.
وی افزود: در حال حاضر سازمان دامپزشکی این مساله را پیگیری می‌کند و هر زمان گوشت مرغ به صورت بسته‌بندی شده در اختیار اصناف استان تهران قرار بگیرد، توزیع آن نیز آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه توزیع گوشت مرغ بسته‌بندی شده تا به حال در چند منطقه استان تهران به صورت‌ آزمایشی انجام شده است، اظهار داشت: استفاده از گوشت گرم به صورت بسته‌بندی شده، با توجه به عادت و فرهنگ مصرفی رایج، کمتر مورد استقبال قرار گرفته است‌. از سوی دیگر به دلیل برخی مشکلات، این طرح با تاخیر مواجه شده اما سازمان بازرگانی در اجرای آنچه که در حیطه وظایفش قرار دارد با مشکلی مواجه نیست و در صورتی که گوشت مرغ بسته‌بندی شده را از سوی سازمان دامپزشکی تحویل بگیرد‌‌، اقدام به توزیع آن می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه باید درباره اجرای طرح توزیع گوشت مرغ بسته‌بندی شده‌، بررسی‌های اقتصادی بیشتری صورت بگیرد، گفت: مصرف گوشت مرغ در استان تهران برابر با چند استان است و با توجه به سلایق گوناگون در این استان باید زیرساخت‌های اجرای این طرح با دقت بیشتری بررسی شوند. به همین دلیل اعضای کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان تهران در حال حاضر با حوصله و صبر آن را پیگیری می‌کنند.
 

 
کلمات کلیدی توزيع مرغ بسته بندی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com