آماده پیش خرید محصول تولید کنندگان مرغ گوشتی هستیم

آماده پیش خرید محصول تولید کنندگان مرغ گوشتی هستیم
مدیر کل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی، آمادگی خود را جهت پیش خرید گوشت مرغ تولید کنندگان استان به صورت دستی از قرار هر کیلوگرم 65 هزار ریال و برای کشتار صنعتی برای هرکیلوگرم 66 هزار و 500 ریال اعلام کرد.
اکبر اطهری با بیان این مطلب گفت: به استناد مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، این اداره کل اقدام به خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ مازاد تولید درقالب انعقاد قرارداد با مرغداران و اتحادیه های تعاونی استان می نماید.
اطهری افزود: تحویل گوشت مرغ در در کشتارگاه، صرفا" منطبق با دستورالعمل های فنی و بهداشتی دامپزشکی و اداره ی کل کنترل کیفی در محدوده ی وزنی بین یک هزار و 200 تا یک هزار و 800 گرم صورت خواهد پذیرفت.
وی اظهارکرد: انعقاد قرارداد پیش خرید گوشت مرغ با واحد های تولیدی و تشکل های ذی ربط با اولویت زنجیره ی کامل تولید در محدوده ی داخل استان انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: بهای گوشت مرغ به ازای تحویل نهاده ی مدت دار (حداکثر دو ماه )، در هنگام انعقاد قرارداد به صورت پیش پرداخت به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی اضافه کرد: قیمت نهاده ی تحویلی در در انبارهای استان، به ازای هر کیلوگرم ذرت به مبلغ 9 هزار و 500 ریال و هر کیلوگرم کنجاله سویا به مبلغ یک هزار و 800 ریال تعیین شده است.
وی تاکید کرد: محصولات خریداری شده در سردخانه های استان نگهداری و در زمان کمبود گوشت مرغ گرم و در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم قیمت گوشت سفید دربازار به توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح استان اقدام خواهد شد.

 
نظرات شما
  •  

    امیر گفت : ۹۲/۱۱/۰۵

    سلام خاک برسر این تولید هیچکس نیست بگوید 10روز در سال اگر قیمت مرغ بالا برودسروصدای همه در می اید ولی 355 روز در سال که مرغ زیر قیمت تولید باشدهمه خفه خوان می گیرند!!!!!؟؟؟؟؟فکر میکنم اقای حجتی مرغدارها را یادشان رفته !!! اگر امروز ما را حمایت نکنید سه ماه دیگر قیمت مرغ را خواهید دیداین خط واین نشان.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار بدبخت گفت : ۹۲/۱۱/۰۷

    ذرت 950 ؟؟؟!!!
    سویا 1800 ؟؟!!
    اقای پشتیبانی شما خودتون به ضرر نندازین که ما مرغدارها ناراحت بشیم:))))

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com