آغاز فروش فوق‌العاده مرغ تازه برای ماه رمضان

آغاز فروش فوق‌العاده مرغ تازه برای ماه رمضان
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از آغاز فروش فوق‌العاده مرغ تازه برای ماه رمضان خبر داد و گفت: 60 واحد صنفی با نصب بنر بر سر در مغازه‌هایشان مرغ تازه را با تخفیف شش درصدی می‌فروشند.
مهدی یوسف‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت مصوب مرغ طبق نظر وزارت جهاد کشاورزی کیلویی 7000 تومان است، اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ به قیمت 6600 تومان عرضه می‌شود و همین موضوع موجب متضرر‌شدن تولید‌کنندگان شده است.
وی افزود: سود متعارف خرده‌فروشان در واحد‌های صنفی این بخش هشت تا 10 درصد است که برای ایام ماه مبارک رمضان برخی از واحد‌ها اقدام به فروش مرغ با سود چهار درصدی می‌کنند.
به گفته یوسف‌خانی این واحدها با نصب بنرهایی بر سردر مغازه‌هایشان در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و فروش فوق‌العاده شرکت می‌کنند.
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان این‌که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران درخواست کرده که واحد‌های این صنف در طرح فروش فوق‌العاده ماه رمضان شرکت کنند، گفت: در تهران حدود 60 واحد صنفی فروش مرغ و ماهی در این طرح شرکت کردند که این فروش تا هفته اول ماه مبارک رمضان ادامه دارد و پس از آن بازار به روال قبل خود باز می‌گردد.
وی گفت: معمولا اوج افزایش و تقاضای مردم برای ماه رمضان از امروز آغاز شده و تا هفته اول ماه مبارک ادامه خواهد داشت و پس از آن تقاضاها کاهش می‌یابد و قیمت‌ها به روال قبل باز می‌گردد.
 
نظرات شما
  •  

    نوری گفت : ۹۴/۰۳/۲۵

    من به فکر بعد از ماه رمضان هستم چی در انتظار ماست خدا به داد برسه

    پاسخ...
  •  

    مرغدار ساروی گفت : ۹۴/۰۳/۲۶

    بیشترین مرغ در استان مازندران و گلستان پرورش داده میشود جهت برون رفت از این بازار متشنج وناپایدار چنانچه دوماه جوجه ریزی توسط این دو استان صورت نگیره کل مشکلات این صنف در سطح کشور حل خواهد شد .

    پاسخ...
  •  

    واسطه مرغ ا ز زنجان گفت : ۹۴/۰۳/۲۶

    قیمت مرغ هر چی میخواد بشه در هر شکل ممکن ما و دولت برنده ایم به سر مرغدار هر چی که بیاد به ما چه میخواست مرغداری نکنه.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com