آغاز عرضه مرغ برای ایام نوروز از اول اسفند در اصفهان

آغاز عرضه مرغ برای ایام نوروز از اول اسفند در اصفهان

مدیر عامل پشتیبانی امور دام استان اصفهان گفت: از اول اسفند سال جاری عرضه مرغ ایام نوروز در اصفهان آغاز خواهد شد.
سیروس زاهدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر مرغ و گوشت در تمام سردخانه‌های استان اصفهان و استان‌های مجاور نگهداری می‌شود و آمادگی کامل برای ارایه آن به بازار و تنظیم بازار را داریم.
وی با بیان اینکه عرضه مرغ ویژه ایام نوروز از اول اسفند ماه شروع می‌شود، افزود: قیمت مرغی که سازمان پشتیبانی امور دام استان توزیع می‌کند پایین‌تر از نرخ بازار خواهد بود.
مدیر عامل پشتیبانی امور دام استان اصفهان گفت: در سال گذشته قیمت مرغ در بازار ۲۷۰۰ تومان بود در حالی که نرخ مرغ عرضه شده توسط این سازمان ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان تعیین شد.
وی در مورد صادرات مرغ در سال آینده اظهار داشت: در حال حاضر مجوز صادرات نداریم اما تمام سردخانه‌های استان را از مرغ پر کرده و در صورت مهیا شدن شرایط لازم، آمادگی برای صادرات مرغ به خارج از کشور وجود دارد.
زاهدی خاطر نشان کرد: صادرات مرغ تاثیری بر قیمت بازار داخلی نخواهد گذاشت.
گفتنی است در روزهای پایانی سال گذشته با افزایش تقاضا برای مصرف مرغ از سوی مردم، بازار مرغ اصفهان با کمبود قابل توجهی مواجه شد به طوری که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اصفهان مانند شهروند، رفاه و اتکا که محل عرضه مرغ و سایر مایحتاج مردم این استان است مرغ یافت نشده و مصرف کنندگان برای تامین این کالاها به واحدهای صنفی که مرغ را با نرخی بالاتر عرضه می‌کردند، مراجعه کردند.

 
کلمات کلیدی توزيع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com