آغاز ذخیره‌سای مرغ و گوشت شب عید در هرمزگان

آغاز ذخیره‌سای مرغ و گوشت شب عید در هرمزگان
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ذخیره سازی کامل مرغ و گوشت قرمز شب عید خبر داد و گفت هیچ کمبودی در خصوص کالاهای اساسی نداریم.
خلیل قاسمی طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: ذخایر گوشت قرمز و مرغ در دو بخش صورت می‌گیرد که بخش نخست در سطح ملی است و در صورت نیاز هر استان فورا به آن  استان ارسال می‌شود و بخش دیگر ذخایر کالاهای اساسی در خود استان است.
وی ادامه داد: در استان هیچ کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و کالاهای اساسی مردم برای شب عید ذخیره‌سازی شده است.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌معدن و تجارت هرمزگان افزود: برای کم کردن هزینه‌های حمل و بارگیری برای شهرستان‌های دور مانند جاسک و بندرلنگه، کالاهای اساسی را در خود شهرستان مربوطه ذخیره سازی کرده ایم.
قاسمی تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد داخلی و خارجی در شهرستان بندرعباس 5000 تومان و در سایر شهرستان ها 5100 تومان است؛ در غیر این صورت تخلف محسوب شده و بخش نظارت و بازرسی سازمان به شدت با متخلفین اقتصادی برخورد می‌کند.
وی بیان کرد: از شنبه هفته جاری توزیع مرغ منجمد به نرخ مصوب در سطح استان آغاز شده ولی در خصوص گوشت قرمز به دلیل اینکه به اندازه کافی در بازار وجود دارد تا کنون از ذخایر استفاده نشده است.
این مسئول تأکید کرد: برای برپایی نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم کالا برای تنظیم بازار و در دسترس قرار گرفتن بهتر کالاهای اساسی برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com