آغاز ذخیره‌سازی گوشت منجمد و مرغ برای شب عید

آغاز ذخیره‌سازی گوشت منجمد و مرغ برای شب عید

 رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تهران گفت: ذخیر‌ه‌سازی گوشت منجمد و مرغ برای شب عید در دست انجام است و هیچ گونه کمبود یا افزایش قیمتی را برای شب عید نخواهیم داشت. 

علی خندان رو جوان ـ رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تهران ـ درباره ذخیره‌سازی گوشت برای شب عید به خبرنگار اصناف ایسنا گفت: در حال حاضر ذخیره‌سازی مرغ و گوشت برای شب عید درحال انجام است؛ گوشت برزیلی ذخیره‌سازی شده و توسط تریلی‌ها در سردخانه‌ها تخلیه می‌شود و مرغ هم توسط شرکت پشتیبانی امور دام و وزارت بازرگانی زیر نظر شورای اصناف کشور در حال ذخیره سازی است. 
وی پیش بینی کرد:‌ برای شب عید هیچ مشکلی به لحاظ کمبود مرغ و گوشت وجود نداشته باشد و با توجه به ذخیره‌سازی، افزایش قیمتی در بازار به وجود نیاید. 
خندان روجوان ادامه داد: مدت پنج ماه است که گوشت وارداتی از کشورهای استرالیا و پاکستان به کشور وارد و از طریق واحدهای صنفی بین مصرف‌کنندگان توزیع می‌شود که گوشت گوسفندی استرالیایی کیلویی 12 هزار و 200 تومان و گوشت گوسفندی پاکستانی، به قیمت 12 هزار تومان دست مصرف‌کننده می‌رسد. 
وی ادامه داد: از سیستان و بلوچستان نیز گوشت گرم گوساله وارد تهران می‌شود که به قیمت هر کیلو هشت هزار و 600 تومان توزیع می‌کنیم. 
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گاوی تهران در پایان با بیان اینکه گوشت گوساله داخلی به میزان کافی در بازار موجود است، ‌قیمت هر کیلو گوشت گوساله بدون استخوان و مخلوط را 11 هزار و 500 تومان و هر کیلو گوشت گوسفندی به صورت لاشه را 13 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده ذکر کرد. 

 

 
کلمات کلیدی نوروز ذخیره سازی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com