آغاز دوره پرورش مرغ بدون آنتی بیوتیک همزمان با دهه فجر در بوشهر

آغاز دوره پرورش مرغ بدون آنتی بیوتیک همزمان با دهه فجر در بوشهر
دکتر مرتضی بحرانی مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر طی گفتگویی عنوان نمود :طی برگزاری جلسات کارشناسی ، هماهنگی و بررسی های بعمل آمده و همزمان با ورود دکتر تبرایی مدیر کل محترم دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و نظر کارشناسی و مساعد ایشان طی جلسه ای مصوب گردید تا دوره پرورش مرغ بدون آنتی بیوتیک در دهه فجر در استان بوشهر آغاز شود .
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر در ادامه افزود : با تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی استان برای سنجش میزان آنتی بیوتیک در فرآورده های غذایی ، تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک می تواند گام بلندی در سلامتی هر چه بیشتر جامعه باشد که در این راه همراهی و همکاری پرورش دهندگان و مردم عزیز استان بوشهر نقش بسزایی در موفقیت این طرح خواهد داشت .
دکتر بحرانی در پایان تاکید داشت : الیته پیش از این نیز با وجود مصرف داروهای آنتی بیوتیکی پرهیز دارویی قبل از کشتار انجام می شد ، اما با آغاز این طرح هیچگونه آنتی بیوتیکی در طول دوره پرورش مصرف نخواهد شد و اطمینان بیشتری در سالم بودن مرغ عرضه شده به بازار مصرف حاصل می گردد . 
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۱/۱۱

    آقای رئیس دامپزشکی ممکن است بفرمائید بیماری و آنتی بیوتیک و استفاده و عدم استفاده چه ربطی به دهه فجر دارد ؟!!! مگر بیماری و دارو پل هوائی است که قرار است دهه فجر افتتاح شود . خودتان که تحصیلکرده هستید از این خبر مسرت بارتان خنده تان نمیگیرد ؟!!! خودشیرینی تا چه حد ؟!!! (؟)

    پاسخ...
  •  

    سیاوش گفت : ۹۰/۱۱/۱۳

    همینجوری مصرف نخواهد شد ؟
    خوب مثلا مرغ مشکل داشت و رو تلفات افتاد چی میشه که مصرف نخواهد شد ؟ گیریم تو استان وارد نشد دارو ، خوب زنگ میزنم از شیراز بفرستن . از تهران میگیرم . از جای دیگه میگیرم . مگه شهر هرته که مصرف نشه ؟ بگید چه فکری کردید که مریضی کم بشه ؟ معلومه که هیچی . (؟)

    پاسخ...
  •  

    یزدانی گفت : ۹۰/۱۱/۱۴

    این واژه ( مرغ بدون انتی بیوتیک ) هم که چه کارها که نکرد ولی فقط در حد واژه چون در ایران با این شرایط آنچنان عملیاتی نیست ولی خوب برای دور هم بودن موضوع خوبیه !

    پاسخ...
  •  

    سیاوش گفت : ۹۰/۱۱/۱۶

    گویا اینجا هم مثل بقیه جاها پارتی بازی و رفیق بازی و .... داریم . چطوره که نظرات بعضی ها چه درست چه غلط درج میشه ولی این بار چندمه که نظر من درج نمیشه ؟ ایرادی نداره شما هم هر چی باشه تو همین ایران هستید دیگه . نظر هر کس رو خواستید ثبت کنید . من هم از این به بعد مستقیم صفحه ای رو که میخوام باز می کنم و میرم بیرون و وقت خودم رو تو همچین سایتی تلف نمیکنم . استفاده که آسونه . همکاری سخته . فدای سرم که نظرم رو ثبت نکردید .

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com