آغاز خرید و ذخیره‌سازی مازاد گوشت مرغ گرم و تخم مرغ در آذربایجان شرقی

آغاز خرید و ذخیره‌سازی مازاد گوشت مرغ گرم و تخم مرغ در آذربایجان شرقی
مدیرکل پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی از آغاز خرید و ذخیره‌سازی مازاد تولید گوشت مرغ گرم و تخم مرغ از اول اردیبهشت ماه سال جاری در استان خبر داد .
خدایی گفت: هیچگونه مشکلی از لحاظ تامین نهاده های مورد نیاز تولید کنندگان بخش دام و طیور در استان وجود نداشته و روند توزیع نهاده ها کماکان تداوم خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه ذخیره سازی مطمئنی از نهاده های دام و طیور در انبارهای موجود در سطح استان توسط این شرکت انجام پذیرفته است گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان آذربایجان شرقی، مرغ مازاد بر نیاز مصرف کنندگان توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری ودر مقابل آن نهاده ها به قیمت دولتی به مرغداران تحویل داده خواهدشد.
خدایی با اشاره به روند کاهش قیمت تخم مرغ در بازار مصرف استان افزود: در جهت حمایت از تولیدکنندگان، تخم مرغ مازاد بر تولید استان با حمایت پشتیبانی اموردام ذخیره سازی و در مقابل آن نهاده تحویل مرغداران خواهد شد و تخم مرغ ذخیره شده نیز بصورت امانی در سردخانه ها نگهداری و در صورت بالارفتن قیمت تخم مرغ جهت تنظیم بازار مصرف، عرضه خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای سیاست‌های حمایتی دولت و تزریق مرغ‌های منجمد به بازار مصرف طی ماه‌های گذشته در استان گفت: با توجه به کاهش قیمت گوشت مرغ طی روزهای گذشته در بازار مصرف، ضمن قطع توزیع مرغ منجمد، از اول اردیبهشت ماه این شرکت اقدام به خرید وذخیره‌سازی مازاد تولید گوشت مرغ گرم در استان خواهد نمود و با تلاش شبانه‌روزی ضمن کنترل ونظارت بر بازار مصرف این فرآورده، تمامی تلاش خود را با بکار گیری اهرم های قانونی برای کاستن از فشارهای تصنعی ناشی از افزایش قیمت به مصرف کنندگان تداوم می بخشد.

 
نظرات شما
  •  

    فاطمه مشایخی گفت : ۹۲/۰۲/۰۱

    عجب چه به سر مرغدار اورده اید! متاسفم از این سوئ مدیریت از این سیاستهای غلط که باواردات بی رویه مرغ بدون توجه به میزان تولید داخلی مرغداررا بیچاره کردید مسئولین بی مسئولیت که هیچ کدام کار خود را نمی دانند وهر مشکلی پیش میاید پشتیبانی اموردام به گردن وزارت صنعت ومعدن می اندازد وصنعت ومعدن به گردن دیگری با این شرایط تو لید مرغ در این کشور شاهکار است شما که مرغ صادر نمی کنید پس حداقل وارد هم نکنید به قولی شما جیب ما را نزنید.....

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com