آغاز خرید تضمینی گوشت مرغ برای حمایت از تولیدکنندگان

آغاز خرید تضمینی گوشت مرغ برای حمایت از تولیدکنندگان
خرید و ذخیره‌سازی گوشت مرغ منجمد در راستای حمایت از تولیدکنندگان از روز شنبه 28 خردادماه با هماهنگی سازمان‌های بازرگانی و جهاد کشاورزی استان‌ها آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور گفت: خرید و ذخیره‌سازی مرغ منجمد با هدف تقویت تولید داخل و جلوگیری از متضرر شدن تولید‌کنندگان صورت می‌گیرد و بر همین اساس مرغ مازاد بر عرضه به قیمت هر کیلوگرم 29000 ریال درب کشتارگاه خریداری می‌شود.
صدراله دولت با بیان این مطلب که خرید گوشت مرغ منجمد منطبق با دستورالعملهای فنی و بهداشتی اداره کل کنترل کیفی صورت خواهدت گرفت، ادامه داد: خرید تضمینی مرغ منجمد هیچ محدودیتی نداشته و مادامی که عرضه بیشتر از تقاضا باشد خرید تضمینی تداوم خواهد داشت.
به گفته دولت، انعقاد قرارداد خرید مرغ صرفا با مرغداران، تعاونی شهرستان‌ها، اتحادیه استان‌ها و یا کشتارگاه‏های صنعتی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور در رابطه با نحوه پرداخت بهای گوشت مرغ خریداری شده نیز گفت: پرداخت به دو روش وجه نقد یا تهاتر با نهاده (60 درصد ذرت و 40 درصد کنجاله سویا به قیمت مصوب) صورت می‌گیرد.
گفتنی است نرخ نهاده‌ها بر پایه بندر امام (ره) ذرت هر کیلوگرم، 4500 ریال و کنجاله سویا هر کیلوگرم، 5600 ریال است.
 
نظرات شما
  •  

    حمید فتوت گفت : ۹۰/۰۳/۲۸

    ایکاش برای یک دفعه طرز محاسبه قیمت خرید مرغ وانالیز قیمت ها را اعلام تا بعد از 30 سال مرغداری از بزرگواران یاد می گرفتیم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com