آغاز خرید تضمینی شیر خام از دامداران اصفهانی

آغاز خرید تضمینی شیر خام از دامداران اصفهانی
رئیس سازمان تعاونی روستایی استان اصفهان از خرید تصمینی شیر از دامداران استان اصفهان به منظور تنظیم بازار شیر خبر داد.
عبدالرضا طیاری سهرو فیروزانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی به سازمان تعاونی روستایی ایران، از تاریخ 11 آذرماه سال جاری شیر تولیدی از دامداران به قیمت یک هزار و 440 تومان خریداری و به کارخانجات مورد قرار داد فروخته می‌شود.
وی افزود: سازمان تعاون روستایی استان اصفهان با اتحادیه دامداران قراردادی به عنوان مباشر امضا و اتحادیه دامداران استان اصفهان نیز با سه کارخانه برای خرید شیر دامداران قرارداد منعقد کرده است.
رئیس سازمان تعاونی روستایی استان اصفهان یادآوری کرد: مقرر شده شیر خریداری شده به شیر خشک تبدیل و پس از بسته بندی به کشورهای همسایه صادر شود.
وی اضافه کرد: قیمت هر کیلو شیر خام با بار میکروبی تا یک هزار تومان و چربی 3.2 از دامداران به قیمت یک هزار و 440 تومان و شیرهای با کیفیت پایین‌تر با تعدیل  قیمت از آنان خریداری می‌شود.
طیاری سهرو فیروزانی تاکید کرد: بر اساس این قرارداد بیش از 200 تن شیر از دامداران استان اصفهان به صورت تضمینی خریداری می شود.
وی هدف از این اقدام را تنظیم بازار شیر دانست و گفت: آغاز این حرکت، روند مثبتی در خرید شیر دامداران از کارخانه‌ها ایجاد کرده است.
رئیس سازمان تعاونی روستایی استان اصفهان اظهار کرد: در ازای 12.65 کیلوگرم شیر یک کیلو گرم شیرخشک تولید می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com