آغاز توزیع گوشت مرغ منجمد

آغاز توزیع گوشت مرغ منجمد
علیرضا ولی با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیتی در عرضه مرغ منجمد وجود ندارد افزود: مرغ منجمد از روز گذشته در برخی از فروشگاه های زنجیره ای توزیع شده است و از فردا نیز در دیگر فروشگاه ها عرضه خواهد شد.
وی گفت: از روز گذشته تاکنون حدود 6 هزار تن گوشت مرغ منجمد با تاریخ مصرف بیش از 6 ماه در برخی از فروشگاه های زنجیره ای عرضه شده است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: گوشت مرغ منجمد از این پس به طور مستمر در فروشگاه های زنجیره ای با قیمت مصوب توزیع و عرضه می شود.
ولی درباره تنظیم بازار گوشت قرمز در کشور گفت: به علت افزایش نسبی قیمت گوشت قرمز تازه در بازار تا چند روز آینده گوشت قرمز منجمد وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور با قیمت مصوب توزیع می شود.
 
نظرات شما
  •  

    کامران گفت : ۹۴/۱۲/۰۹

    دست شما درد نکنه که پاتون و از روی گلوی ما بر نمیدارین.هی میخوام .....

    پاسخ...
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۴/۱۲/۰۹

    خطاب به آنانکه مسئولیتی دارند و توانمندی کاری را دارن: خرید مرغ توسط پشتیبانی و بعد عرضه در بازار داخل برای اینکه این مرغ های منجمد شده فاسد نشوند یک اشتباه غیر عقلانی و یک فاسد است. اگر دولت برای هر کیلو مرغ حداقل 1500 تومان سوپسیت میده که مقداری از مبلغ به جیب فاسدین در پشتیبانی و اتحادیه ها میره و در نهایت هم کمک زیادی به تولید نمی کنه، و معنی تنظیم بازار را نداره چون مگر آلان مرغ بالاتر از قیمت مصوب 7000 تومان است که وارد بازار کردند؟ بهتر به صادر کنندگان بدهند تا مرغهای بیشتری صادر نمایند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com