آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ برای هیأت‌های عزاداری

آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ برای هیأت‌های عزاداری

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با آغاز ماه محرم توزیع گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز هیأت‌های مذهبی عزاداری امام حسین(ع) در کشور آغاز شد.
صدرالله دولت در گفت وگو با خبرگزاری فارس افزود: از پنج شنبه توزیع گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز هیأت‌های مذهبی در سراسر کشور آغاز شد که بر اساس این برنامه هر کیلوگرم گوشت تازه گوساله از منابع داخلی 5 هزار و 300 تومان و گوشت منجمد کارتونی گوساله وارداتی 5 هزار و 200 تومان و گوشت مرغ منجمد داخلی 2 هزار و 50 تومان برای هیأت‌های مذهبی توزیع می‌شود.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: اولویت توزیع گوشت ارزان هیات‌های مذهبی با استان تهران است و از امروز به صورت گسترده در تهران شروع شده و به میزان نامحدود به هر مقدار که مورد تقاضای هیات‌های عزاداری باشد گوشت ارزان توزیع می‌شود.
دولت تصریح کرد: نمایندگان هیأت‌های عزاداری با در دست داشتن معرفی‌نامه از هیأت و کارت عضویت و مدارک شناسایی به اداره کل پشتیبانی امور دام در استانها و در تهران به اداره کل پشتیبانی امور دام واقع در خیابان فاطمی غربی نبش کوچه سین‌دخت مراجعه و نسبت به دریافت حواله گوشت اقدام کنند.
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: نمایندگان هیأت‌های مذهبی پس از دریافت حواله برای تحویل گوشت منجمد به سه نقطه در تهران و برای گوشت گرم به چهار نقطه توزیع مراجعه می‌کنند که در حواله آدرس آن ذکر شده است.
دولت خاطرنشان کرد: ‌توزیع گوشت ویژه عزاداری در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود.
همچنین محمد حسین انصاری‌فرد مدیر کل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی نیز با اعلام اینکه توزیع گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز هیأت‌های عزاداری سالار شهیدان از امروز آغاز شده است گفت: با توزیع گوشت مرغ و منجمد و گوشت منجمد قرمز قیمت آن در کشور متعادل شده است.
سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در حال حاضر روزانه 70 تا 100 تن گوشت گرم گوساله به قیمت کیلویی 7 هزار و 300 تومان در 120 واحد صنفی تهران برای مصرف مردم توزیع می‌شود.
انصاری فرد افزود: همچنین قیمت گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده 2 هزار و 200 تومان توزیع می‌شود که این امر باعث شده قیمت گوشت مرغ گرم به حدود 2 هزار و 800 تومان در کیلو کاهش یابد و در برخی از نقاط استان تهران حتی به 2 هزا رو 550 تومان نیز رسیده است.
مدیر کل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با توزیع گوشت قرمز و مرغ به نرخ ارزان التهاب بازار که به وسیله چوب‌دارها و دلالان ایجاد شده بود برطرف شده است.

 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com