آغاز توزیع گوشت قرمز تازه طرح تنظیم بازار در استان خراسان رضوی

آغاز توزیع گوشت قرمز تازه طرح تنظیم بازار در استان خراسان رضوی

رئیس سازمان بازرگانی خراسان رضوی از آغاز توزیع گوشت قرمز در استان به منظور تنظیم بازار و کاهش قیمت آن خبر داد.
به گزارش موج، علی صفرزاده در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار استان خراسان رضوی اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار و تقلیل قیمت ها و حمایت از تولید دام داخلی با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی نظیر شرکت پشتیبانی امور دام، مجامع امور صنفی و نیز بخش خصوصی اقدامات موثری صورت گرفته است.
وی افزود: با توجه به اختلاف قابل توجه در قیمت گوشت قرمز در استان با استان سیستان و بلوچستان به منظور تقلیل هزینه ها و کوتاه کردن زمان و فاصله از تولید تا مصرف و در نتیجه ارتقای بهره وری با همکاری بخش خصوصی اقدام به اخذ مجوزهای لازم برای انتقال این کالا از استان مذکور صورت گرفت.
وی، حمایت از تولید داخلی و ارتقای کمی و کیفی تولیدات داخلی را از جمله وارد انتخاب استان مبداء جهت انجام واردات لاشه گوشت گوساله به این استان ذکر کرد و افزود: در توزیع گوشت گوساله تازه داخلی، توزیع بصورت گوشت گرم و بسته بندی، اعتماد مصرف کنندگان و حفظ سلامت و بهداشت جامعه از اهمیت خاصی برخوردار و با نظارت مستمر اداره کل دامپزشکی استان می باشد.
وی با اشاره به توزیع گوشت طرح تنظیم بازار در سطح شبکه صنفی تحت پوشش اتحادیه و مجمع امور زیربط، افزود: نظارت مستمر بازرسان صنفی علاوه بر مدیریت اتحادیه، باعث ایجاد شبکه کارآمد صنفی در تنظیم بازار گوشت قرمز در مشهد خواهد شد.
رئیس شورای نظارت و کنترل بازار استان افزود: در مرحله اول 800 لاشه گوشت گوساله تازه از سیستان و بلوچستان با وزن کلی حدود 160 تن وارد شده است.
وی با اشاره به کشتار روزانه یکصد تن گوشت قرمز در شهر و نیز توزیع گوشت منجمد تاکید کرد: با ورود و تزریق روزانه 15 تا 30 تن گوشت گوساله تازه داخلی بسته بندی شده تنظیم بازار گوشت قرمز و برگشت قیمت به سطح قیمت های واقعی صورت خواهد گرفت
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com