آغاز به کار سامانه اطلاعات شرکت ها و متخصصین فعال در صنعت مرغداری

آغاز به کار سامانه اطلاعات شرکت ها و متخصصین فعال در صنعت مرغداری
 با توکل به خدا و در زیر سایه نام مقدس او و با تلاش پرسنل فنی و برنامه نویسی موسسه I.T.P ، سامانه اطلاعات شرکت ها و متخصصین فعال در صنعت مرغداری در آدرس تارنما ( اینترنتی وب ) www.ITPJob.com راه اندازی شد.
این سایت شامل 4 بخش می باشد:
1 - اطلاعات شرکت ها: اطلاعات کلیه شرکت ها و سازمان ها در این بخش قرار دارد که به صورت تفکیک شده در آن قرار گرفته است. شرکت ها و یا سازمان هایی که اطلاعات آن ها در سایت قرار نگرفته است و یا اشتباه می باشد می توانند در صفحه اول و یا در زیر اطلاعات خود دکمه ورود/ویرایش اطلاعات را کلیک کرده و اطلاعات صحیح را برای ما ارسال کنند. اطلاعات توسط اپراتورهای سایت دریافت شده و پس از اطمینان از صحیح بودن اطلاعات، همراه با یک شماره اشتراک، در سایت قرار می گیرد.
2 - اطلاعات متخصصین : این بخش شامل اطلاعات افراد متخصص در صنعت مرغداری و در رشته های مختلف می باشد که توسط خود آنها وارد سایت شده که پس از بررسی وارد سایت گردیده و یا خواهد شد. از آنجایی که از امروز این سایت مشغول به فعالیت شده است، احتمالا اکثر اطلاعات این بخش ها ناقص می باشد که مدیران؛ پرسنل شرکت ها، و یا هر فردی که در این صنعت به نوعی مشغول به فعالیت می باشد می تواند اطاعات خود را همراه با مشخصات کامل در بخش متخصصین وارد نماید. بدون شک ورود اطلاعات شما در این بخش بیهوده و بی هدف نخواهد بود و می تواند محلی برای درج رزومه شخصی شما باشد.
3 - استخدام : شرکت ها همیشه مشکلی برای انتخاب نیروی متخصص خود دارند که هیچ وقت نمی توانند آن را از آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار عمومی برطرف نمایند. اما این سایت را متخصصین می خوانند، متخصصین در آن حضور دارند و اطلاعات استخدامی شما هم رایگان می باشد. شرکت ها می توانند نیروی مورد نیاز خود را وارد این سایت نمایند. به زودی شاهد اثرگذاری این بخش برای پیدا کردن نیروی مورد نیاز خود خواهید شد. ما همان قدر که شما را می شناسیم و به شما خدمت می کنیم، به نیروهای آماده به کار در این صنعت نیز ارائه سرویس اطلاع رسانی می کنیم. بنابراین از امروز وارد این سایت شده و اطلاعات نیروی مورد نیاز خود را وارد نمایید. پس از بررسی و صحت اطلاعات واردی توسط شما؛ اطلاعات برای نمایش در سایت در اختیار همگان قرار می گیرد.
4 - جستجو : شما می توانید کلمه مورد نظر خود را در بخش جستجو وارد کنید. هر اطلاعاتی که در سایت با این کلمه وارد شده باشد و در 3 بخش بالایی باشد به شما نمایش داده خواهد شد. امتحان کنید
این سایت روز اول کاری خود را با شما تجربه می کند. شاید تمام نیاز شما را امروز برطرف نکند. اما نیروهای فعال در I.T.P این وعده را به شما می دهند که در ظرف کوتاه ترین زمان ( 1 تا 3 ماه ) این سایت را به بلوغی قابل ذکر برسانند.

 

 
کلمات کلیدی i.t.p
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com