آرامش بازار به دلیل کاهش تقاضای مردم در خرید مرغ است

آرامش بازار به دلیل کاهش تقاضای مردم در خرید مرغ است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: دلیل کاهش تقاضای مردم برای خرید مرغ و تخم‌مرغ آرامش و اطمینانی است که در مردم به وجود آمده است.
محمود سلطانی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: ما در زمینه ذخیره‌سازی میوه شب عید سال‌جاری سال خوبی نداشته‌ایم و میوه روی دست ما ماند و در این زمینه ضرر کردیم و بازار میوه استان کرمان در شب عید امسال بازار اشباعی بود.
وی عنوان کرد: دلیل کاهش تقاضای مردم برای خرید مرغ و تخم‌مرغ، آرامش و اطمینانی است که در مردم به وجود آمده است و آن‌ها بر اساس نیاز خود خریداری می‌کنند و دیگر نیازی به انبار کردن ندارند.
رئیس توزیع و فروش شرکت غله و امور بازرگانی استان کرمان نیز تصریح کرد: در حال حاضر پنج هزار تن سبوس در کارخانجات استان وجود دارد.
حجت‌الله قنبری گفت: کارخانجات با مشکل کمبود انبار مواجه هستند و به دلیل آغاز فصل سرما و بارندگی امکان دارد مشکلاتی برای سبوس‌های موجود در انبارها ایجاد شود و کارخانجات درخواست دارند که هر چه زودتر تکلیف این سبوس‌ها مشخص و یا به آن‌ها اجازه فروش و یا راهکار دیگر داده شود.
وی تصریح کرد: اعلام می‌کنیم در ابتدای آذر ماه سه هزار تن سبوس آبان ماه را در اختیار سازمان جهاد کشاورزی برای توزیع قرار می‌دهیم.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۰۸/۱۸

    آقاى رئيس صنعت و معدن استان كرمان بدبخت كردن عده اى توليد كننده و مرغدار صد در صد براى شما كه به اين جايگاه رسيده اى بايد باعث ارامش شود چون براى حفظ صندلى خود مهم نيست كه چه به سر ديگران ايد مثل اينكه شما در ايران زندگى نمى كنى و نمى دانى كه چه به روز توليدكنندگان امده و چه مشكلاتى دارند ان موقع تو از ارامش حرف مى زنى

    پاسخ...
  •  

    یک مرغدار گفت : ۹۳/۰۸/۱۹

    این ارامش قبل از توفان است

    پاسخ...
  •  

    حسن اسلام کیش گفت : ۹۳/۰۸/۲۰

    سلام:
    باکتمان حقایق راه به جایی نمیبریم دراینکه مصرف کنندگان از ارامش خیال نسبی برخوردارندشکی نیست اماعنوان نمودن این مطلب که کاهش مصرف به دلیل اطمینان ازبازار میباشد میانبرزدن به بیراهه است .
    فاکتورهای زیربرخی ازعلل کاهش تقاضاهستند
    ا-کاهش قدرت خریدمصرف کننده ورکودناشی از سیاست انقباضی وشدید ضدتورمی دولت.
    ۲-توزیع بی رویه ونامناسب مرغهای منجمدذخیره شده به علت نزدیکی انقضای تاریخ مصرف .
    ۳-فروش مدت دارمرغهای منجمد وعرضه ان به نرخ بسیارنازل دربازار.
    ۴-افزایش نسبی تولیدنسبت به گذشته .
    و......

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com