آخرین گزارش بانک مرکزی از قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ

آخرین گزارش بانک مرکزی از قیمت گوشت مرغ  و تخم مرغ

بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران در هفته منتهی به 26 مهرماه جاری را اعلام کرد.
به گزارش موج به نقل از بانک مرکزی، در هفته مورد گزارش ، در گروه لبنیات قیمت تمام اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود . بهای تخم مرغ افزایش جزیی یافت و شانه ای 33000 الی 37000 ریال فروش می رفت.
در گروه برنج قیمت برنج وارداتی تایلندی کاهش جزئی ولی بهای برنج داخله درجه یک افزایش جزئی داشت و قیمت سایر اقلام این گروه ثابت بود.
در میادین زیر نظر شهرداری به جز برنج داخله درجه یک که عرضه کمی داشت سایر انواع برنج عرضه نمی گردید . در گروه حبوب بهای نخود و لوبیا سفید ثابت بود و قیمت سایر اقلام این گروه کاهش جزئی داشت . در خوار و بار فروشی های زیر نظر شهرداری اقلام حبوب عرضه نمی گردید.
در هفته مورد بررسی ، در میادین زیر نظر شهرداری تهران شلیل و شبرنگ و انگور عرضه نمی گردید و پرتقال درجه یک ، لیمو شیرین ، گلابی و طالبی عرضه کمی داشت ولی بقیه اقلام میوه و سبزی تازه را که تعدادی از آنها از نظر کیفی در سطح پایینی قرار داشتند به نرخ مصوب سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری می فروختند.
میوه فروشی های سطح شهر اقلام مرغوب میوه و سبزی تازه را عرضه می نمودند که در گروه میوه های تازه قیمت شلیل و شبرنگ ، هلو، انگور، هندوانه و به ویژه طالبی و خربزه افزایش ولی بهای سایر اقلام این گروه به ویژه پرتقال درجه یک کاهش داشت .
در گروه سبزی های تازه قیمت سبزیهای برگی کاهش ولی بهای سایر اقلام این گروه افزایش داشت . در این هفته قیمت گوشت گوسفند و گوشت تازه گاو و گوساله افزایش جزئی ولی بهای گوشت مرغ کاهش داشت.
در هفته مورد بررسی ، قیمت قند، شکر و چای خارجی کاهش جزئی داشت و بهای انواع روغن نباتی ثابت بود.
لبنیات و تخم مرغ
در هفته مورد گزارش ، در گروه لبنیات بهای تمام اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود . قیمت تخم مرغ 0.9 درصد بالا رفت.
گوشت قرمز و گوشت مرغ
در این هفته ، قیمت گوشت گوسفند 0.9 درصد و گوشت تازه گاو و گوساله 0.7 درصد بالا رفت ولی بهای گوشت مرغ 6.5 درصد پایین آمد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com