آخرین گزارش از عرضه مستقیم تخم‌مرغ در سطح تهران

آخرین گزارش از عرضه مستقیم تخم‌مرغ در سطح تهران

شرکت پشتیبانی امور دام در راستای تنظیم بازار اقدام به عرضه مستقیم تخم‌مرغ در سطح شهر تهران کرد.
به گزارش خبرنگار کشاورزی ایسنا، در پی افزایش قیمت تخم‌مرغ در هفته گذشته که به گفته مسوولان به دنبال صادرات بی‌رویه این محصول ایجاد شده بود، از روز گذشته "طرح ویژه توزیع تخم‌مرغ" در کشور اجرا شده که در این طرح تخم مرغ با قیمت حداکثر 832 تومان در مرغداری‌ها و حداکثر 950 تومان به مصرف‌کنندگان فروخته می‌شود.
این در حالی است که امروز شرکت‌ پشتیبانی امور دام اقدام به عرضه مستقیم تخم‌مرغ کرد و در برخی از میدان‌های اصلی شهر مانند میدان انقلاب که به علت برگزاری نماز جمعه از تراکم خاصی برخوردار بود، تخم‌مرغ به قیمت شانه‌ای 1600 تومان عرضه ‌شد.
یکی از فروشندگان تخم‌مرغ مدعی شد: دولت برای کاهش قیمت تخم‌مرغ مجبور شده است تخم‌مرغ را کیلویی 400 تا 500 تومان گران‌تر از آن چیزی که در بازار هست خریده و با پرداخت یارانه به‌صورت عرضه مستقیم در شهر توزیع کند.
مهندس سیدنظام الدین سجادی معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی در این خصوص گفت: قیمت تعیین شده در این طرح قیمت کارشناسی شده و مورد توافق تشکل‌هاست.
سجادی با اشاره به این که هیچ مشکلی از لحاظ تولید تخم‌مرغ در کشور وجود ندارد، درباره صدور مجوز واردات تخم‌مرغ نیز اذعان کرد: در این مقطع نیازی به واردات نداریم و تولید در حد نیاز کشور است ولی مانند تمامی‌ کالاها چنان چه زمانی تولید داخلی پاسخگوی نیاز کشور نبود واردات نیز انجام می‌دهیم.
شرکت پشتیبانی امور دام نیز در راستای کم کردن مشکل مصرف‌کنندگان علاوه بر کمک برای تامین تخم مرغ در میادین اقدام به عرضه تخم مرغ به قیمت شانه‌ای 1600 تومان در سطح شهر تهران کرده است.

 
کلمات کلیدی پشتيبانی امور دام
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com