I.T.P مجری اطلاع رسانی اولین کنگره بین المللی صنعت مرغداری ایران و کشورهای همسایه شد

I.T.P مجری اطلاع رسانی اولین کنگره بین المللی صنعت مرغداری ایران و کشورهای همسایه شد

طی برگزاری چندین جلسه ارزیابی توانایی های اطلاع رسانی و تعیین جایگاه اولین کنگره بین المللی صنعت مرغداری ایران و کشورهای همسایه در صنعت مرغداری ایران، موسسه I.T.P مجری اطلاع رسانی کنگره فوق شد.
این کنگره فوق که طی 2 روز و در تاریخ 23 و 24 مهر ماه سال 88 در محل شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور و در مشهد مقدس برگزار می گردد، یکی از کنگره هایی می باشد که با محتوا و اهداف تعیین شده می تواند نقطه عطفی در ابداع روش های نوین مدیریتی و مشاوره ای در سطح کشور و بین المللی باشد.
حضور قطعی کلیه رئوس اتحادیه های صنعت مرغداری کشور، کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی و مجلس شورای اسلامی و اعضا محترم فراکسیون صنایع غذایی کشاورزی مجلس شورای اسلامی، باعث غنی و پر بار نمودن کنگره فوق شده است.
همچنین برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت مرغداری به مدت 2 روز موجبات غنای علمی کنگره فوق را موجب شده است.
لازم به ذکر است از ساعت 12 ظهر 11 / 03 / 88 تمام اطلاعات مربوط به ثبت نام و مشارکت در کنگره فوق در سایت خبری موسسه I.T.P به آدرس www.ITPNews.com قابل مشاهده و استفاده می باشد.
شرکت کنندگان و مشارکت کنندگانی که قصد حضور پر رنگ تر و ملموس تری را در کنگره فوق دارند می توانند با شماره های 7620634 - 7655333 - 0511 تماس حاصل نمایند و از آخرین اطلاعات دریافتی برخوردار شوند.

 

 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com